کتاب ارائه ی ناب به سبک استیو جابز

Steve Jobs
کد کتاب : 86624
مترجم :

شابک : 978-6006982540
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 256
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2010
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب ارائه ی ناب به سبک استیو جابز اثر کارماین گالو

استیو جابز چه در حال معرفی جدیدترین آی‌پد باشد و چه ارائه یک سخنرانی کلیدی، با سبک و ظاهر بی‌نظیر خود، مخاطبان را برانگیخت. او فقط اطلاعات را در ارائه های خود منتقل نمی کرد. او داستانی تعریف کرد، تصویری ترسیم کرد و تصویری را به اشتراک گذاشت. او به مخاطبان خود تجربه ای متحول کننده داد که منحصر به فرد، الهام بخش و فراموش نشدنی بود. اکنون شما نیز می توانید با یادگیری تکنیک های خاصی که جابز را به جذاب ترین ارتباط در صحنه جهانی تبدیل کرده است، این کار را انجام دهید. کارمین گالو، مربی مهارت‌های ارتباطی، با استفاده از ارائه‌های افسانه‌ای جابز به عنوان طرح اولیه، چارچوبی آماده از اسرار ارائه را ترسیم کرده است تا به شما در برنامه‌ریزی، ارائه و اصلاح بهترین ارائه زندگی‌تان کمک کند. شما یاد خواهید گرفت که چگونه:
• یک برند الهام بخش ایجاد کنید
• به یک سوال که بیشتر اهمیت دارد پاسخ دهید
• یک چشم انداز خاص، به یاد ماندنی و ثابت ترسیم کنید
• اعداد را معنی دار کنید
• لحظات فراموش نشدنی را ارائه دهید

هر فصل ابزارها و استراتژی هایی را برای شما فراهم می کند تا در ارائه بعدی خود پیاده سازی کنید. گالو با استفاده از ارائه‌های واقعی از استیو جابز به شما کمک می‌کند تکنیک‌های جابز را شناسایی کرده و به کار بگیرید تا مخاطبان خود را در لبه صندلی‌هایشان نگه دارید و به مشتریان و همکاران تجربه‌ای هیجان‌انگیز بدهید.

کتاب ارائه ی ناب به سبک استیو جابز

کارماین گالو
کارمین گالو (Carmine Gallo)،آمریکایی متولد ۲۶ ژوئیه ۱۹۶۵ در آمریکا مدرس و مربی مهارت‌های ارتباطی است که با مدیران اجرایی و مدیر عامل‌های شرکت‌های بزرگی چون: نوکیا، بانک آمریکا، هوم دیپو و آی‌بی‌ام همکاری کرده است. از معروف‌ترین آثار گالو، می‌توان به کتاب اسرار نوآوری‌های استیو جابز اشاره کرد.او مربی روابط اجتماعی و ارتباطات در چند شرکت از بهترین برندهای دنیاست. گالو هم‌اکنون با بزرگترین رهبران کسب و کار جهان به طور مستقیم فعالیت می‌کند. او برا...