کتاب می خواهم پولدار شوم

Cashflow quadrant employee self- employd
کد کتاب : 86682
مترجم :
شابک : 978-6227945416
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 156
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2014
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 20
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب می خواهم پولدار شوم اثر رابرت کیوساکی

کتاب «می خواهم پولدار شوم» یک استراتژی برای دستیابی به ثروت از طریق جستجوی فرصت های تجاری و سرمایه گذاری عاقلانه، به جای جستجوی امنیت از طریق اشتغال، ترسیم می کند.
آخرین باری که یک لحظه کوچک‌نمایی کردید و به مسیر زندگی حرفه‌ای‌تان فکر کردید، چه زمانی است؟ آسان است که به حرفه خود اجازه دهید به صورت خلبان خودکار پیش برود و حتی راحت تر از اهداف خود غافل شوید. بهترین راه برای ارزیابی استفاده از چیزی است که جریان نقدی نامیده می شود.

به همین دلیل است که داشتن منابعی برای ارزیابی پیشرفت و پیگیری پیشرفت شغلتان مفید است.

جریان نقدی که توسط رابرت کیوساکی توسعه یافته است، یکی از منابع مفیدی است که می توانید برای تجزیه و تحلیل زندگی حرفه ای خود از آن استفاده کنید. احتمالا قبلا نام رابرت کیوساکی را شنیده‌اید: او یکی از تأثیرگذارترین نویسندگان تجاری امروز است و بیشتر به خاطر مجموعه کتاب‌های پدر ثروتمندش از جمله کتاب پرفروش پدر پولدار پدر فقیر در سال 1997 شناخته می‌شود.

کتاب می خواهم پولدار شوم

رابرت کیوساکی
رابرتکیوساکی (متولد1947)است .رابرت تورو کیوساکی تاجر و نویسنده آمریکایی است. کیوساکی بنیانگذار Rich Global LLC و Rich Dad Company است، یک شرکت خصوصی آموزش مالی که آموزش امور مالی شخصی و کسب و کار را از طریق کتاب و فیلم به مردم ارائه می کند.بیشتر به خاطر کتاب پدر پولدار، پدر فقیر، پرفروش‌ترین شماره یک نیویورک تایمز شناخته می‌شود. کیوساکی با ربع جریان نقدینگی پدر ثروتمند و راهنمای سرمایه گذاری پدر ثروتمند همراه شد.