کتاب پادشاه زخم ها 2

King of scars
مجموعه گریشا
کد کتاب : 86816
مترجم :
شابک : 978-6229880814
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 300
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 20 اردیبهشت

معرفی کتاب پادشاه زخم ها 2 اثر لی باردوگو

پادشاه جوان باهوش، نیکولای لانتسف، همیشه برای غیرممکن‌ها موهبتی داشته است. هیچ کس نمی داند که او در جنگ داخلی خونین کشورش چه چیزی را تحمل کرده است و او قصد دارد آن را به همین شکل حفظ کند. اکنون، زمانی که دشمنان در مرزهای ضعیف او جمع می شوند، نیکولای باید راهی برای پر کردن خزانه راوکا، ایجاد اتحادهای جدید و جلوگیری از افزایش تهدید برای ارتش گریشا که زمانی بزرگ بود، پیدا کند.
با این حال هر روز یک جادوی تاریک در درون او قوی‌تر می‌شود و تهدید می‌کند که تمام ساخته‌هایش را نابود خواهد کرد. نیکولای با کمک یک راهب جوان و یک ژنرال افسانه‌ای گریشا، به مکان‌هایی در راوکا می‌رود که عمیق‌ترین جادو در آنجا باقی می‌ماند تا میراث وحشتناک درونش را شکست دهد. او برای نجات کشورش و خودش همه چیز را به خطر می اندازد. اما برخی از رازها قرار نیست مدفون بمانند - و برخی زخم ها برای التیام یافتن نیستند.

کتاب پادشاه زخم ها 2

لی باردوگو
لی باردوگو، زاده ی 6 آپریل 1975، نویسنده ای آمریکایی است. باردوگو در اورشلیم به دنیا آمد و در لس آنجلس بزرگ شد. او در سال 1997 در رشته ی زبان انگلیسی از دانشگاه ییل فارغ التحصیل شد و قبل از انتشار اولین رمانش، در شغل هایی همچون روزنامه نگاری، گریم و جلوه های ویژه فعالیت داشت. باردوگو اولین رمان خود را در سال 2012 به چاپ رساند.