کتاب بلوغ مدیریت

The I of Leadership
راهبردهایی برای دیدن،بودن و انجام دادن
کد کتاب : 86931
مترجم :
شابک : 978-6007199053
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب بلوغ مدیریت اثر نایجل نیکلسون

کتاب پیش رو با ارائه ی الگویی روان شناختی و مثال هایی کارآمد، به آموزش چگونگی شناخت، کنترل و پرورش خویشتن به مدیران سازمان ها، جهت تاثیرگذاری بر پیروان و درک آن ها، کشف موقعیت ها و فرصت های مناسب، انتخاب روش های صحیح رهبری و در نهایت پیشرفت و رسیدن به موفقیت می پردازد.

کتاب بلوغ مدیریت

نایجل نیکلسون
نایجل نیکلسون یک روانشناس تجاری بریتانیایی و استاد بازنشسته رفتار سازمانی در مدرسه تجارت لندن است. او به خاطر کارش در حمایت از کاربرد روانشناسی تکاملی در مدیریت کسب و کار شناخته شده است.
قسمت هایی از کتاب بلوغ مدیریت (لذت متن)
مهم ترین عامل تاثیرگذار بر فضای رهبری، افراد دیگر هستند. کارکنان ابزاری برای دستیابی به چشم انداز کسب و کار محسوب نمی شوند بلکه آن ها عین کسب و کار هستند. البته در قرن بیستم برای مدت زمانی به نظر می رسد ما این مسئله را به فراموشی سپردیم. این رویداد مربوط به زمانی می شود که مدیریت سعی داشت تا دوگانگی های شکل گرفته در رویارویی انسان و ماشین را نادیده بگیرد و ماشین آلات و دستگاه ها را در هر شرایطی مشغول به کار نگاه دارد. ولی امروزه موقعیت به نحو چشم گیری تغییر کرده است و دوران روابط و منابع و سرمایه های انسانی و همچنین عصر اطلاعات ویژگی های خاصی را بر فضای کسب و کار تحمیل نموده است هرچند تلفیق این دو عامل راه را برای مسائل جدیدی گشوده است که جذابیت های خاص خود را دارد.