کتاب آبهای بهاری

Spring Water
کد کتاب : 87398
مترجم :
شابک : 978-9643315245
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 1872
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آبهای بهاری اثر ایوان تورگنیف

داستان «آبهای بهاری» از زمرهٔ مشهورترین آثار تورگنف می‌باشد که به موضوع ابدی ادب و هنر، یعنی عشق، اختصاص یافته است. تورگنف به شایستگی توانسته است با احتیاط و دقت و با حس ادب و نزاکت و حفظ حد و اندازه، با این موضوع ظریف و حساس زندگی انسانی برخورد کند و ارتباطات مرکب و بغرنج آن را با سایر جوانب هستی بشر به ظرافت مورد بررسی و آموزش قرار دهد.
در این داستان، احساسی که قهرمانان تورگنف را فرا می‌گیرد، برای چندین سال و گاهی نیز برای یک عمر اثری عمیق و پایدار در روح آنها به جا می‌گذارد.
عشقی که تورگنف در آثارش توصیف می‌کند تنها هدیه مقدس سرنوشت نیست، بلکه آزمایش احساس و عاطفهٔ انسانی است و آدمی را به سوی مهمترین هدف زندگی: که هر بشری انسان حقیقی باشد، می‌کشاند.

کتاب آبهای بهاری

ایوان تورگنیف
ایوان سرگئی‌یویچ تورگنیف (به روسی: Ива́н Серге́евич Турге́нев) (زاده (۹ نوامبر ۱۸۱۸ در استان اریول، روسیه - درگذشته ۳ سپتامبر ۱۸۸۳ در بوگیوال؛ حوالی پاریس) رماننویس، شاعر و نمایش‌نامهنویس روس بود که نخستین بار توسط او کشورهای غربی با ادبیات روسی، آشنا شدند. آثار او تصویری واقع‌گرایانه و پر عطوفت از دهقانان روس و بررسی تیزبینانه‌ای از طبقه روشنفکر جامعه روسیه که در تقلای سوق دادن کشور به عصری نوین بودند، ارائه می‌دهد.