کتاب از کارمندی تا کارآفرینی

Employee to Entrepreneur
چگونه از یک کارمند به یک کارآفرین تبدیل شویم
کد کتاب : 87433
مترجم : عاطفه معتمدنیا
شابک : 978-6226144643
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 372
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب از کارمندی تا کارآفرینی اثر استیو گلاوسکی

کارآفرینی یک سبک زندگی و وضعیت ذهنی یا به عبارت دیگر زندگی کردن به معنای واقعی کلمه است.
در حقیقت کارآفرینی نه تنها ارتباطی با کار بیشتر ندارد بلکه به این معنی است که کاری را در زندگی انجام دهید که آن را دوست دارید و از آن لذت میبرید.
اما چه چیزی کارآفرینی را تبدیل به یک خصیصه خاص می کند؟
این که کارآفرینی راهی است برای رشد و توسعه فکری و دست یابی به مهارت های لازم به منظور سازگاری با شرایط موجود. بنابراین کارآفرینی راهی برای فائق آمدن برشکست هاست.
شما تنها با توسعه فردی و اصول شخصیتی می توانید در دنیای پر هرج و مرج امروز بهترین ها را به دست آورید. می توانید شانس تجربه یک زندگی ارزشمند را داشته باشید و کاری انجام دهید که تغییری در زندگی دیگران ایجاد کند و تا قبل از ترک این دنیا آن را به مکان بهتری برای زندگی تبدیل کرده باشید.

کتاب از کارمندی تا کارآفرینی

استیو گلاوسکی
یک کارآفرین، نویسنده و میزبان پادکست است که ماموریتش باز کردن پتانسیل نهفته افراد است تا بتوانند تأثیر بیشتری برای بشریت ایجاد کنند و زندگی رضایت بخشی بیشتری داشته باشند.او مدیر عامل Collective Campus است، یک شتاب دهنده نوآوری مستقر در ملبورن و سنگاپور، که با سازمان های بزرگ در سراسر جهان کار می کند. Collective Campus توسط Australian Financial Review به عنوان یکی از سریع ترین شرکت های جدید استرالیا در حال رشد در سال 2018 شناخته شد.
دسته بندی های کتاب از کارمندی تا کارآفرینی