کتاب درآمدی جدید به فلسفه اخلاق

Ethics: A Contemporary Introduction
کد کتاب : 87499
مترجم :
شابک : 978-9649954509
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 384
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1998
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 6
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب درآمدی جدید به فلسفه اخلاق اثر هری جی گنسلر

این کتاب به معرفی مسائل و مناقشات فلسفه اخلاق معاصر می پردازد. دانش‌جویان را وادار می‌کند تا با سوالات بزرگ اخلاق مبارزه کنند، در حالی که این سوالات را به مسائل عملی، به‌ویژه نژادپرستی، گرم شدن زمین، آموزش اخلاقی و سقط جنین مرتبط می‌کند. ارائه یک روش عملی برای تفکر در مورد مسائل اخلاقی - روشی که عمدتا مبتنی بر قانون طلایی است - در سراسر آن به سادگی و واضح نوشته شده است. دانشجویان کالج که تازه وارد فلسفه شده اند یا قبلا یک دوره مقدماتی را گذرانده اند از استفاده از آن بهره مند خواهند شد.
ویژگی های کلیدی:
به عنوان تنها کتاب درسی برای مقدمه سطح پایین تر درس اخلاق/فلسفه اخلاق یا متن تکمیلی برای یک دوره پیشرفته تر اخلاق در مقطع کارشناسی عمل می کند.
متنی واضح و مستقیم را در سراسر ارائه می دهد و هر فصل را به راحتی برای یک دانشجوی درگیر در مقطع کارشناسی قابل دسترسی می کند.
یک ارائه دقیق فلسفی از قانون طلایی ارائه می دهد.
شامل کمک های مطالعه مفید، از جمله: اصطلاحات فنی پررنگ. جعبه برای ایده های کلیدی؛ خلاصه، سوالات مطالعه، و خواندن پیشنهادی برای هر فصل. و واژه نامه/فهرست جامع در انتهای کتاب.

کتاب درآمدی جدید به فلسفه اخلاق

هری جی گنسلر
هری جی. جنسلر، استاد فلسفه در دانشگاه لویولا شیکاگو است. دکترای او در میشیگان پایان نامه ای در مورد قانون طلایی زیر نظر ویلیام فرانکنا ارائه داد. او از سال 1981 تا 1996 در لویولا تدریس کرد و سپس در سال 2014 به طور تمام وقت بازگشت. او هفت کتاب در زمینه منطق، هشت کتاب در مورد اخلاق و یک کتاب در مورد فلسفه کاتولیک منتشر کرده است. او مقالات زیادی و نرم افزارهای LogiCola و EthiCola برای منطق و اخلاق منتشر کرده است. وب سایت شخصی گسترده او اطلاعات بیشتری در مورد او دارد.
دسته بندی های کتاب درآمدی جدید به فلسفه اخلاق