کتاب سگ های جنگ

The Dogs Of War
کد کتاب : 87525
مترجم :
شابک : 978-9643313685
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 653
سال انتشار شمسی : 1396
سال انتشار میلادی : 1974
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب سگ های جنگ اثر فردریک فورسایت

فردریک فورسایت داستان نویس مشهور انگلیسی متولد سال 1938 میلادی می‌باشد که آثارش موفقیت چشم‌گیری پیدا کرده است. از خصوصیات بارز نویسندگی او نخست شیوه پرورش، بافت و قدرت بیان دلنشین، دوم ترکیب تخیل و واقعیت به زیباترین شکل و سوم گستره دانش و تجربیات شخصی او می‌باشد که پایه و اساس کتاب‌هایش می‌شود. سگ‌های جنگ داستانی بسیار پر تحرک در مورد استخدام گروهی سرباز مزدور جهت سرنگونی حکومت یک کشور آفریقایی است که در ضمن داستان، زوایای شوم و کمتر شناخته شده نقش شرکت‌های سلطه‌گر انگلیسی در استخراج معادن کشورهای جهان سوم، امور مالی، بانکداری و دنیای سری فروش اسلحه را آشکار می‌سازد.

کتاب سگ های جنگ

فردریک فورسایت
فردریک فورسایت (به انگلیسی: Frederick Forsyth) (زاده ۲۵ اوت ۱۹۳۸) نویسنده و گهگاه مفسر سیاسی انگلیسی است. او بیشتر به خاطر رمان‌های مهیجش از قبیل روز شغال، سگ‌های جنگ، پروندهٔ اودسا، تندیس و مُشت خدا، شناخته شده است.
قسمت هایی از کتاب سگ های جنگ (لذت متن)
آن شب بر فراز باند علفی فرودگاه نه ستاره ای می درخشید و نه ماهی پدیدار بود، تنها تاریکی آفریقای غربی بود که همچون مخمل گرم و مرطوبی گروه های پراکنده را در خود می پیچید. پوشش ابری بر روی نوک درختان بومی محل گسترده بود، و مردانی که انتظار می کشیدند دعا میکردند که ابرها مدتی دیگر باقی بمانند تا آنان را از دید بمب افکن ها مستور بدارند ...
متن کتاب