کتاب انکارناپذیر

Undeniable
زیست شناسی تایید شهود ما بر وجود طراحی در حیات
کد کتاب : 87601
مترجم :
شابک : 978-6229794180
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 286
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب انکارناپذیر اثر داگلاس اکس

داگلاس آکس در طول زندگی حرفه‌ای متمایز و غیرمتعارف خود، سوالاتی را مطرح کرده است که بسیاری از جامعه علمی ترجیح می‌دهند آن‌ها را نادیده بگیرند. اکنون او نتیجه گیری های خود را در این کتاب "انکارناپذیر" شجاعانه و پیشگام ارائه می کند. آکس استدلال می‌کند که کلید درک منشأ ما «شهود طراحی» است - باور ذاتی همه انسان‌ها مبنی بر اینکه وظایفی که برای انجام آنها به دانش نیاز داریم، تنها توسط کسی که آن دانش را دارد انجام می‌شود. برای کار مبتکرانه اختراع زندگی، این دانا فقط می تواند خدا باشد.

داگلاس آکس در انکارناپذیر به یکی از بزرگترین سوالات زندگی پاسخ می دهد: وجود خود را مدیون چه چیزی یا به چه کسی هستیم؟ او متقاعد شده است که پاسخ به این سوال به طور ذاتی برای هر فردی از طریق یک شهود طراحی غیرقابل انکار قابل دسترسی است. با وجود این، شرایط زندگی می‌تواند به‌رغم فراگیر بودن آن، این دستگاه حس‌گر طراحی را به‌گونه‌ای حساسیت‌زدایی کند که نتیجه‌گیری‌های مربوط به واقعیت را تحریف کند، که مهم‌ترین آنها مربوط به بزرگ‌ترین پرسش‌های زندگی است. بنابراین، آکس استدلال قانع کننده ای را به خوانندگان ارائه می دهد که این شهود را به گونه ای توجیه می کند که امیدواریم آن را دوباره بیدار کند.

آکس با شروع با تالارهای مقدس علوم آکادمیک، این باور رایج مبنی بر اینکه نظریه تکامل داروین انکارناپذیر است را از بین می‌برد و در عوض نشان می‌دهد که یک حفره در مرکز آن از ابتدا وجود داشته است. او سپس به زبان انگلیسی ساده علمی را توضیح می دهد که شهود خلقت ما از نظر علمی معتبر است. در نهایت، او از تجربه روزمره استفاده می کند تا مردم عادی را برای دفاع از شهود آفرینش خود توانمند کند، و به آنها اعتماد به نفس و شجاعت می دهد تا توضیح دهند که چرا باید درست باشد و دیدی برای تصور اینکه وقتی مردم برای این حقیقت ایستادگی کنند، زیست شناسی چه خواهد شد.

کتاب انکارناپذیر

داگلاس اکس
داگلاس آکس، استاد زیست‌شناسی مولکولی ماکسول در دانشگاه بیولا، مدیر مؤسس مؤسسه بیولوژیک، ویراستار مؤسس BIO-Complexity، و نویسنده کتاب «انکارناپذیر :زیست شناسی و تایید شهود ما بر وجود طراحی در حیات » است.
نکوداشت های کتاب انکارناپذیر
Undeniable is an important addition to the debate on the origins of life.
غیرقابل انکار افزوده مهمی به بحث در مورد منشاء زندگی است.
Washington Book Review

Douglas Axe’s Undeniable is bold, insightful and world-changing. It’s also a joy to read. I recommend it highly!
داگلاس آکس غیر قابل انکار جسورانه، روشنگر و جهان را تغییر می دهد. خواندن آن نیز لذت بخش است. من آن را به شدت توصیه می کنم!
Darwin on Trial

قسمت هایی از کتاب انکارناپذیر (لذت متن)