کتاب ربات مخفی

Undercover robot : my first year as a human
کد کتاب : 87647
مترجم :
شابک : ‏‫‬‮‭978-6004903035
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 231
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب ربات مخفی اثر دیوید ادموندز

مواظب آکادمی بروکسل باشید - این ربات همه شما را گول می زند!
اگر اندروید فوق پیشرفته داتی بتواند یک سال تمام را در نقش یک دختر مدرسه ای دوازده ساله سپری کند، می تواند جایزه ای چند میلیون پوندی برنده شود که به سازندگانش این امکان را می دهد که به کار پیشگامانه خود در توسعه هوش مصنوعی ادامه دهند. مثل آب خوردن است. درست است؟ همانطور که داتی انتظارات اجتماعی سال هفتم را دنبال می کند، وارد یک سری ماجراهای خنده دار می شود و با دوراهی های اخلاقی متعددی هم در مدرسه و هم در خانه مواجه می شود. سپس پسری در کلاسش متوجه می شود که برای بیرون رفتن ربات پاداشی وجود دارد، و قصد دارد ثابت کند که داتی انسان نیست - یا آن چیزی که - می گوید. برای جلوگیری از کشف شدن خود، داتی باید همه چیزهایی را که در مورد انسان بودن آموخته عملی کند. اما آیا کافی است...؟

کتاب ربات مخفی

دیوید ادموندز
دیوید ادموندز (متولد 1964) سازنده ویژگی های رادیویی در سرویس جهانی بی بی سی است. وی در دانشگاه آکسفورد تحصیل کرد، دکترای فلسفه از دانشگاه آزاد دارد و بورسیه هایی را در دانشگاه شیکاگو و دانشگاه میشیگان برگزار کرده است. ادموندز نویسنده کتاب جنگ کاست: فلسفه ای از تبعیض است و با نویسنده مشترک جان ایدینو از پوکر ویتگنشتاین: داستان یک بحث 10 دقیقه ای بین دو فیلسوف بزرگ و بابی فیشر به جنگ می رود: چگونه شوروی ها عجیب ترین شطرنج را از دست دادند مسابقه همه زمان ها است.او با Nigel Warburton مجموعه پادکس...
قسمت هایی از کتاب ربات مخفی (لذت متن)
از در مدرسه که میرفتم را برگرداندم و نگاهی انداختم به انسانی که کلید ورودم به «زندگی» را فشار داده بود. من او را «بابا» صدا میزنم بابا، بعد از اینکه ۱۳ عکس ازم گرفت بـ کرد و برایم در روز اول مدرسه آرزوی موفقیت کرد. قد بابا ۱۸۴ سانتیمتر است و موهای فرفری پرپشتی دارد که زمانی خیلی قهوه ای بوده اما حالا ۶۳ %خاکستری است چشمهای آبی روشنش خیلی وقتها کاملا باز باز است که مطابق داده های من درباره حالات معمولا نشانه عصبانیت یا تعجب است اما چون ساعت ها در آزمایشگاه پیش او بوده ام میدانم که به طور کلی آرام و خونسرد است. بابا به طور میانگین هر ۳۲ ساعت یک بار از کوره در می رود که برای یک انسان کم به حساب میآید مردم میگویند شلخته است پیراهنهای چروک و کفشهای کهنه شماره ۱۰ می.پوشد وقتی روی صندلی نشسته و کتابهایی با اسمهای طولانی میخواند و همزمان چند تکه بیسکویت شکلاتی هم میخورد در نهایت خوشحالی است.