کتاب زندگی درونی فرزندان طلاق

Between two worlds
کد کتاب : 88022
مترجم :
شابک : 978-9647440820
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2005
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب زندگی درونی فرزندان طلاق اثر الیزابت مارکوارد

قبل از طلاق، همه‌ی راه‌های رفع اختلافات زندگی گذشته را واکاوی کنید.
این کتاب:
با اصل طلاق مخالف نیست، ولی در تعارضات خانوادگی آن را آخرین راه می‌داند.
برای والدینی طراحی شده است که یا در شرف طلاق‌اند یا به طلاق فکر می‌کنند، اما سرنوشت فرزندانشان را نیز در الویت قرار می‌دهند.
برای قضاتی نوشته شده که در چارچوب قوانین و حقوق زوجین تصمیم می‌گیرند و می‌کوشند به آینده‌ی فرزندان از دیدگاه روان‌شناختی نیز توجه کنند.
برای وکلایی نوشته شده است که فقط به فکر برنده شدن در دفاع از موکلشان نیستند و آینده‌ی فرزندان طلاق را نیز در نظر می‌گیرند.
برای مشاوران و متخصصان سلامت روانی نوشته شده است که فقط به شرایط آشفته‌ی زمان حال خانواده فکر نمی‌کنند و آینده‌ی خانواده و فرزندان طلاق را نیز در نظر می‌گیرند.
و در نهایت، برای همه‌ی ما نوشته شده که شهامت داریم برنامه‌های از پیش تنظیم شده را که با نیازهای امروزمان هماهنگی ندارد، کنار بگذاریم.

کتاب زندگی درونی فرزندان طلاق

الیزابت مارکوارد
الیزابت مارکوارد نویسنده کتاب بین دو جهان: زندگی درونی کودکان طلاق است که اولین مطالعه ملی در ایالات متحده را در مورد کودکان بالغ طلاق گزارش می کند.در بهار 2013، او مدرس مطالعات آمریکایی در کالج لیک فارست بود.مارکوارت دارای مدرک کارشناسی ارشد در الوهیت و روابط بین الملل از دانشگاه شیکاگو و مدرک B.A. در تاریخ با مینور در مطالعات زنان از دانشگاه ویک فارست. او در کارولینای شمالی بزرگ شد.الیزابت مارکوارت مدیر مرکز ازدواج و خانواده در مؤسسه ارزش های آمریکایی است، یک اندیشکده غیرحزبی که بر کودکان، ...