کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

Email marketing
کد کتاب : 88148
شابک : 978-6222185855
تعداد صفحه : 136
سال انتشار شمسی : 1401
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی اثر مهیار سیاهوشی

بسیاری فکر می‌کنند که دوران ایمیل دیگر گذشته است و با وجود شبکه‌های اجتماعی قدرتمند، دیگر کسی ایمیل ارسال نمی‌کند. اگر شما هم اینگونه فکر می‌کنید باید بگویم که سخت در اشتباهید! آمارها و حقایقی را از دنیای ایمیل مارکتینگ در این کتاب برای شما گفته‌ام که بعد از مطالعه آن متوجه می‌شوید که درسال‌های اخیر چه راه ارتباطی قدرتمندی را برای توسعه برندتان از دست داده‌اید.
بازاریابی ایمیلی هنوز هم یک کانال بازاریابی قدرتمند است، نوعی بازاریابی مستقیم و همچنین بازاریابی دیجیتال، که از ایمیل برای اهداف مختلف در کسب و کار استفاده می‌کند. با راه‌اندازی یک سیستم اتوماسیون بازاریابی قدرتمند ارتباط نزدیک‌تر و تاثیرگذارتری را با مشتریان خود خواهید داشت. بازاریابی ایمیلی می‌تواند نقشی اساسی در تدوین استراتژی بازاریابی شما با تولید سرنخ، آگاهی از برند، ایجاد روابط یا درگیر نگه داشتن مشتریان در فرآیندهای کسب و کاری شما داشته باشد. اگر می‌خواهید صدای شما خاص، تاثیرگذار و به دور از شلوغی‌های فضای دیجیتال به مشتریان هدف برسد، ایمیل مارکتینگ برای شما معجزه می‌کند.

کتاب صفر تا صد بازاریابی ایمیلی

مهیار سیاهوشی
مهیار سیاهوشی متولد سال 1368، دارای مدرک فوق لیسانس مدیریت بازرگانی_ بازاریابی از دانشگاه ازاد قزوین است. او مدرس و مولف می باشد.