کتاب راهنمای تضمین شده برای حل مسأله

Bulletproof Problem Solving
مهارتی که همه چیز را دستخوش تغییر می سازد
کد کتاب : 88159
مترجم :
شابک : 978-6222185534
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب راهنمای تضمین شده برای حل مسأله اثر مجموعه ی نویسندگان

مهارتی که همه چیز را دستخوش تغییر می سازد
مجمع جهانی اقتصاد در گزارش آینده‌ی شغل‌ها، مهارت حل مسأله را در رتبه‌ی اول در میان ده مهارت‌های برتر برای مشاغل قرار داده است. حل مسأله، مهارتی مهم و اساسی در قرن بیست و یکم به حساب می‌آید و هر روز بیش از گذشته، موقعیت‌های شغلی به کارکنانی نیاز دارند که از تخصص عمیق‌تر، داوری مستقل‌تر و مهارت‌های بهتری در حل مسأله برخوردار باشند. آنچه ممکن است موجب تعجب شود آن است که یک رویکرد جامع و منظم برای حل مسأله در مدارس یا دانشگاه‌ها، آموزش داده نمی‌­شود.
این کتاب، فرآیندی سیستماتیک برای حل مسأله ارائه می‌­دهد، نسخه‌ای از روشی که در طی زمان آزمون خود را پس داده و سال‌هاست در شرکت‌های مطرح دنیا به‌صورت عملیاتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. فرآیندی که عدم حضورش در دنیای امروز و بالاخص کشورمان احساس می‌شود. راهنمایی جامع برای انجام صحیح و درست مهارت حل مسأله در این کتاب در اختیار داریم که می‌تواند برای طیف گسترده‌ای از دانشجویان، فارغ‌التحصیلان، اساتید، مشاوران، کارمندان، کارشناسان، مدیران میانی، ارشد و مدیران عامل سازمان‌ها ارزشمند باشد.

کتاب راهنمای تضمین شده برای حل مسأله

نکوداشت های کتاب راهنمای تضمین شده برای حل مسأله
Problem solving is the core skill for the twenty-first century. Now, finally, we have a guide to doing it right that any of us can follow.
حل مسئله مهارت اصلی قرن بیست و یکم است. اکنون، در نهایت، ما راهنمای انجام درست آن را داریم که هر یک از ما می تواند آن را دنبال کند.
Dominic Barton

قسمت هایی از کتاب راهنمای تضمین شده برای حل مسأله (لذت متن)