کتاب خودآموز جامع کچه دوزی (نمدمالی)

Flowers
با دو روش سوزنی و مرطوب
کد کتاب : 88238
مترجم :
شابک : 978-6002771254
قطع : رحلی
تعداد صفحه : 96
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب خودآموز جامع کچه دوزی (نمدمالی) اثر موی مکی

اثر پیش رو راهنمای آموزشی گام به گام کامل و جامعی است در خصوص نمد مالی به دو روش سوزنی و مرطوب که به ارائه نکات مهم و کلیدی به همراه تصاویر رنگی و گویا می پردازد وبرای علاقه مندان به یادگیری کچه دوزی تهیه و ارائه شده است.

کتاب خودآموز جامع کچه دوزی (نمدمالی)

موی مکی
موی مکی در سال 1966 در ادینبورگ به دنیا آمد. او در سال 1990 از مدرسه هنر گلاسکو فارغ التحصیل شد و از آن زمان در دره زیبای توید در مرزهای اسکاتلند زندگی و کار کرده است.او با استفاده از الیاف مرینو و دوخت به جای قلم مو و رنگ، "نقاشی های نمدی" با جنب و جوش و عمق شگفت انگیز ایجاد می کند که در آن جنبه هایی از هنر سنتی نمدسازی را با نقاشی به شیوه ای جادویی ترکیب می کند. او با استفاده از الیاف به گونه ای نقاشی، ترکیب منحصر به فردی از صنایع دستی سنتی را در یک برنامه هنری زیبا ایجاد کرده است و رویکردی...
قسمت هایی از کتاب خودآموز جامع کچه دوزی (نمدمالی) (لذت متن)
در هنر کچه یا نمدمالی انتقال طرح معمولاروی پارچه های زمستانی و کاموایی باید صورت گیرد، برای این امر شخص هنرمند باید نقشه را ذهنی با مداد رنگ مخالف زمینه روی کار طراحی نماید در غیر این صورت نقشه را روی نایلون یا کاغذ روغنی بکشید سپس روی محل مورد نظر قرار داده و با سوزن و نخ مسیر را کوک بزنید اگر پلاستیک بود پاره کرده و بیرون آورید و چنانچه کاغذ روغنی بود روی کاغذ را با اسپری آب پاشیده و کاغذ را بردارید. به این ترتیب نقشه توسط کوک روی کار باقی می ماند.
متن کتاب