کتاب بر مسند فرمانروایی زندگی بشینیم

Rule your day
کد کتاب : 88259
مترجم :
شابک : 978-6225816206
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 105
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بر مسند فرمانروایی زندگی بشینیم اثر جول اوستین

شما دوست دارید هر لحظه را بچشید، به بهترین زندگی خود برسید، درگیر روابط سازنده باشید و رویاهای خود را محقق کنید. اما حواس‌پرتی‌ها، تأخیرها و ناامیدی‌ها بی‌رحمانه برنامه‌های شما را ربوده و نیت خوب شما را تضعیف می‌کنند. در حالی که نمی‌توانید همه چیزهایی را که به سراغتان می‌آید کنترل کنید، می‌توانید توجه کنید که چگونه شکست‌های غیرمنتظره زندگی بر نگرش، احساسات، افکار و اعمال شما تأثیر می‌گذارد.

در کتاب «بر مسند فرمانروایی زندگی بشینیم» نویسنده پرفروش #1 نیویورک تایمز، جوئل اوستین به شما نشان می دهد که چگونه خودآگاه باشید و بر روز خود حکومت کنید. جوئل با مثبت اندیشی تزلزل ناپذیر خود، شش کلید برای ادعای کنترل هر روز جدید را آشکار می کند. او به شما می آموزد که چگونه تفکر معیوب را شناسایی کنید، دیدگاه خود را برای آینده بازسازی کنید، از شرایط خود فراتر بروید، از قلب و ذهن خود در برابر منفی ها محافظت کنید و از عوامل حواس پرتی فراتر بروید تا بر آنچه که مهمتر است تمرکز کنید.

وقتی با ابزارهایی که خدا به شما داده کار می کنید و زمان خود را کنترل می کنید، می توانید از ناامیدی ها عقب نشینی کنید، از ورود افکار مسموم به فضای خود جلوگیری کنید و از آینده درخشانی که در پیش دارید کاملا لذت ببرید. زمانی که می توانید شکوفا شوید، به زنده ماندن بسنده نکنید - بر روز خود حکومت کنید!

کتاب بر مسند فرمانروایی زندگی بشینیم

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...