کتاب سلطه پولادین

A reign of stee
مجموعه حلقه ی ساحران : کتاب یازدهم
کد کتاب : 88274
مترجم :
شابک : 978-6226651813
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 272
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب سلطه پولادین اثر مورگان رایس

مک کلاود با از بین بردن سپر، حمله ای فاجعه بار آغاز می کند و حلقه، تا نابودی کامل پیش می رود. گوئن می بایست برای بقای خود، فرزند و مردمش در میانه نبردی حماسی با اژدهایان و مردان جنگی ایستادگی کند. کندریک فرماندهی نقره را در نبردی شجاعانه برعهده می گیرد. در این بین الدن، گادفری ولژیون به او ملحق می شوند تا با از جان گذشتگی شگفتی بیافرینند.
در این گیرودارثور در سرزمین های دور در رویارویی با خطراتی مهلک و جادویی هرلحظه بیشتر آبدیده می شود و در بکارگیری نیروهای درونی خود تبحر می یابد.
سلطه پولادین با س اخت جهانی پیچیده، شخصیت پردازی های حماسی و روابطی عاشقانه و گاه سرشار از فتنه و دسیسه و مصلحت های سیاسی، داستانی برای ما خلق می کند که هیچگاه فراموش نخواهیم کرد.

کتاب سلطه پولادین

مورگان رایس
مورگان رایس نویسنده خود رمان های فانتزی و علمی تخیلی است که در سال 2011 اظهار داشت علاقه ای به پیگیری نشر سنتی برای رمان های بزرگسال جوان خود ندارد.در سال 2013، سه کتاب اول از مجموعه حلقه جادوگر در میان پرفروش ترین کتابهای Amazon.com قرار گرفتند: A Quest of Heroes در رتبه یازدهم، March of Kings در رتبه 14 ، و A Feast of Dragons (در واقع یک سرنوشت اژدها) بیست و هفتم در گروه کودکان / نوجوانان / جوانان-بزرگسالان.در سال 2015، یک Quest of Heroes در مجموعه جعبه Fierce با قرائت های فانتزی بالا گنجان...