کتاب نظریه کارها

Competing Against Luck
کد کتاب : 55889
مترجم :
شابک : 978-6007677926
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 312
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 4
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

پیروزی آگاهانه
Competing against luck
کد کتاب : 88326
مترجم :
نیایش افتخار
شابک : ‭978-6006466491‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 4 اردیبهشت

معرفی کتاب نظریه کارها اثر مجموعه ی نویسندگان

مهمترین مرجع در زمینه نوآوری و رشد، کتابی راهگشا را ارائه می دهد که هر شرکتی به آن نیاز دارد تا نوآوری را از یک بازی شانسی به مسئله ای قطعی تبدیل کند که در آن محصولات و خدماتی را توسعه دهند که مشتریان نه تنها مایل به خرید هستند، بلکه مایلند قیمت های بالاتری نیز برای آن بپردازند.
چگونه شرکت ها می دانند چگونه رشد کنند؟ چگونه می توانند محصولاتی را تولید کنند که مطمئن باشند مشتریان مایل به خرید آن هستند؟ آیا نوآوری می تواند چیزی بیش از یک بازی باشد؟ کلایتون کریستنسن، استاد مدرسه بازرگانی هاروارد، پاسخ این سوال را دارد. یک نسل پیش، کریستنسن با نظریه ی پیشگامانه ی خود در مورد نوآوری مخرب، تجارت را متحول کرد. اکنون، او فراتر می رود و بینش های قدرتمند جدیدی ارائه می دهد.
پس از سال‌ها تحقیق، کریستنسن و همکارانش به یک نتیجه مهم رسیده‌اند: اصل قدیمی ما - اینکه درک مشتری هسته ی اصلی نوآوری است - اشتباه است. مشتریان محصولات یا خدمات را نمی خرند. آنها را برای انجام یک کار "استخدام" می کنند. او استدلال می کند که درک مشتریان باعث موفقیت نوآوری نمی شود. بلکه درک کار مشتری این کار را انجام می دهد. رویکرد «نظریه کار ها» را می‌توان در برخی از معتبرترین شرکت‌ها و استارت‌آپ‌های جهان با رشد سریع ، از جمله آمازون، Intuit، Uber، Airbnb، و ... مشاهده کرد. اما این کتاب در مورد تجلیل از این موفقیت ها نیست - بلکه در مورد پیش بینی موفقیت های جدید است.
کریستنسن، هال، دیلون و دانکن معتقدند که با درک اینکه چه چیزی باعث می‌شود مشتریان یک محصول یا خدمات را «استخدام» کنند، هر کسب‌وکاری می‌تواند سابقه نوآوری خود را بهبود بخشد و محصولاتی را ایجاد کند که مشتریان نه تنها بخواهند استخدام کنند، بلکه حق بیمه را نیز بپردازند. نظریه کارها امید جدیدی را برای رشد به شرکت‌هایی ارائه می‌کند که از تلاش‌هایشان ناامید شده‌اند.

کتاب نظریه کارها

نکوداشت های کتاب نظریه کارها
The Theory of Jobs to Be Done has the essential trait of any good management theory: Once explained, it seems glaringly obvious.
کتاب نظریه کارها ویژگی اساسی هر نظریه مدیریت خوب را دارد: پس از توضیح، به نظر واضح می رسد.
Wall Street Journal Wall Street Journal

In an age of big data and hyper segmentation, Christensen’s thinking is refreshing and clarifying.
در عصر کلان داده و تقسیم بندی بیش از حد، تفکر کریستنسن تازه و شفاف کننده است.
Maureen Chiquet

قسمت هایی از کتاب نظریه کارها (لذت متن)