کتاب به کیهان خوش آمدید

A Brief Welcome to the Universe
گشت و گذاری کوتاه
کد کتاب : 88465
مترجم :
شابک : 978-6229456705
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 186
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب به کیهان خوش آمدید اثر نیل دگراس تایسن

کتاب «به کیهان خوش آمدید» شما را از منظومه‌ی شمسی که در آن زندگی می‌کنید به آن سوی مرزهای کیهانی می‌برد و با روایت سرگرم کننده‌ی هیجان انگیزی، بینش و دیدگاه درست نسبت به جهان را در اختیارتان قرار می‌دهد. چگونه ستاره‌ها زندگی می کنند و از بین می روند؟ چشم انداز های زندگی هوشمند در دیگر نقاط کیهان چگونه است؟ جهان چگونه آغاز شد؟ چرا پیوسته گسترش می‌یابد و بر سرعت رشدش افزوده می‌شود؟ این کتاب مختصر و مفید به سوال های شما در این زمینه پاسخ می‌دهد.

«به کیهان خوش آمدید» گشت و گذاری کوتاه و خلاصه ای از اثر «به کیهان خوش آمدید» است. اگز آن کتاب یک ضیافت کیهانی بود، این کتاب حکم مقدمه‌ی آن ضیافت اعیانی را دارد و هدف از نوشتن آ این بوده که اشتیاق شما را برای دانستن بیشتر کند.

کتاب به کیهان خوش آمدید

نیل دگراس تایسن
نیل دگراس تایسن، زاده ی 5 اکتبر 1958، اخترشناس، نویسنده و مفسر علمی آمریکایی است. او از سال 1996، مسئول مطالعات فضایی مرکز رز در نیویورک بوده است. این مرکز، بخشی از موزه ی تاریخ طبیعی آمریکا است و تایسن در همین موزه، دپارتمان اخترفیزیک را در سال 1997 پایه گذاری کرد.او که در شهر نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد، در سن نه سالگی به اخترشناسی علاقه مند شد. تایسن پس از فارغ التحصیلی از مدرسه ی علمی برانکس، مشغول خواندن فیزیک در دانشگاه هاروارد شد. او سپس وارد دانشگاه کلمبیا شد و مدرک دکترای خود را در...
دسته بندی های کتاب به کیهان خوش آمدید