کتاب آمار دقیق مرده ها

Amare Daghighe Mordeha
دنا از آن آدم هایی بود که...
کد کتاب : 88791
شابک : 978-6220110118
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 252
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آمار دقیق مرده ها اثر آیین نوروزی

کتاب «آمار دقیق مرده ها» از بهترین‌های ادبیات ایران در چند سال گذشته محسوب می‌شوند. این اثر نوشته آیین نوروزی توسط نشر چشمه منتشر شده است.
رمان آمار دقیق مرده ها اوج استراتژی روایی اوست. رمان از «دنا» آغاز می‌شود. دانشجوی پزشکی بسیار خونسردی که هیچ‌کدام از عملیات احیای بیمارانش موفق نبوده. او که از دریچه‌ی شر به جهان می‌نگرد و داستان به شخصیت‌های دیگر، مخصوصا یک قاتل سال‌خورده، می‌رسد و کم‌کم این آدم‌ها به هم متصل می‌شوند و منظومه‌ای می‌سازند که پر از ضربه‌های سنگین روایی و رخدادهای همه‌جانبه است. واقعیت با بی‌رحمی فرود می‌آید و همین‌طور قصه. آمار دقیق مرده ها رمانی است که از روایت سقوط نمی‌هراسد.

کتاب آمار دقیق مرده ها

آیین نوروزی
آیین نوروزی متولد سال 1369 نویسنده ایرانی می باشد.نویسنده ی مجموعه داستان «آب و هوای چند روز سال»، فارغ التحصیل رشته ی زبان و ادبیات فارسی در مقطع کارشناسی از دانشگاه تهران است و هم اکنون دانشجوی مقطع کارشناسی ارشد پژوهش هنر در دانشگاه هنر می باشد. او که از پانزده سالگی به نوشتن علاقمند شد، در همان دوران چند ماهی به کلاس های نویسندگی رفت. چهار سال پیش هم دوره ای شش ماهه را در کارگاه داستان نویسی آقای کوروش اسدی گذراند.