کتاب نبرد شرکا

Sparring Partners
کد کتاب : 88996
مترجم :
شابک : 978-6001827785
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

از کتاب های پرفروش نیویورک تایمز

معرفی کتاب نبرد شرکا اثر جان گریشام

کتاب «نبرد شرکا» اثری نوشته «جان گریشام» است که نخستین بار در سال 2022 به چاپ رسید. این سه رمان کوتاه از «گریشام»، نیمه تاریک کار در عرصه قضایی را برای مخاطبین به تصویر می کشند. در نخستین داستان با عنوان «بازگشت به خانه»، «جک بریگنس»، وکیلی در شهری کوچک در ایالت «میسی سیپی» است. روزی، پاکتی به محل کار او فرستاده می شود که دربردارنده یک یادداشت و پول کافی برای سفری یک هفته ای به کاستاریکا برای «جک» و همسرش است. تمام کاری که او باید انجام دهد، رساندن یک پیام و بازگرداندن پاسخ آن است. این درخواست از طرف «مارک استفورد» مطرح شده، وکیلی که سه سال پیش با چهارصد هزار دلار متعلق به یکی از مراجعینش، از شهر گریخت و همسر و دو دختر نوجوانش را تنها گذاشت. او اکنون پشیمان شده و می خواهد به خانه بازگردد و دوباره با خانواده اش ارتباط برقرار کند. اما آیا خانواده «مارک»، تمایلی به بازگشت او به زندگیشان دارند؟

کتاب نبرد شرکا

جان گریشام
جان گریشام، زاده ی 8 فوریه ی 1955، نویسنده ی آمریکایی است. او ابتدا به تحصیل در رشته ی حقوق روی آورد و پس از اخذ مدرک این رشته از دانشگاه ایالتی می سی سی پی، مدتی به کار وکالت در شهر آکسفورد مشغول شد. مدتی نماینده ی مجلس در پارلمان ایالتی بود و پس از چند سال از کار کناره گیری کرد.گریشام سال هاست به عنوان نویسنده ی رمان های حقوقی پرفروش در آمریکا مطرح است و آثار او به بسیاری از زبان های زنده ی دنیا از جمله فارسی هم ترجمه شده اند و از اکثر کتاب های وی یک نسخه سینمایی نیز ساخته شده است.او تا کنو...
نکوداشت های کتاب نبرد شرکا
Grisham’s fans will enjoy these tales of betrayal, hope, and dysfunction.
طرفداران «گریشام» از این داستان ها درباره خیانت، امید، و نقصان، لذت خواهند برد.
Kirkus Reviews Kirkus Reviews

An inside look at the dirty machineries of power.
نگاهی بی واسطه به ساز و کارهای آلوده قدرت.
Los Angeles Times Los Angeles Times

By the acknowledged master of the legal thriller.
اثری از استاد بلامنازع داستان های تریلر قضایی.
Amazon Amazon

قسمت هایی از کتاب نبرد شرکا (لذت متن)
«جیک» این کار را مودبانه در نظر گرفت. او تا کنون به جای پول نقد به عنوان دستمزد، هندوانه، گوشت تازه گوزن، هیزم، تعمیر ماشینش، و چیزهای آنقدر زیادی گرفته بود که دیگر به خاطر نمی آورد.

بهترین دوست وکیلش، «هری رکس وانر»، یک بار یک ماشین چمنزنی با مارک «جان دییر» را به عنوان دستمزد گرفته بود، اگرچه دستگاه خیلی زود خراب شد.

وکیلی دیگر، که اکنون دیگر کار نمی کرد، با یکی از مراجعینش که درخواست طلاق داده بود، رابطه جنسی داشت. زن وقتی در پرونده شکست خورد، شکایتی اخلاقی را با ادعای «عملکرد زیر سطح استاندارد» علیه او ثبت کرد.