کتاب او شب ها می آید

Oo Shabha Miayad
کد کتاب : 89145
شابک : 978-9648088083
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 115
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب او شب ها می آید اثر پاکسیما مجوزی

او شب‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌آید سومین مجموعه داستان پاکسیما مجوزی و شامل 9داستان کوتاه است درباره انسان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌هایی که با زمان و در زمان گم می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوند؛ گاهی به جست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وجوی خوابی، خودی، عشقی و گاه در جست‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌وجوی فراموشی. انسان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، اشیاء و جهان این داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها، رازآمیز اما آن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌قدر ملموس و نزدیک هستند که بعد خواندن‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شان، همراهمان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌مانند.
پاکسیما مجوزی، دکترای جامعه‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شناسی ادبیات دارد و پیش‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌تر مجموعه داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های طرح وهم (1379) و آسمان می‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌شوم (1381) از او به چاپ رسیده است. روی دیگر سکه هدایت؛ تحلیل و بررسی عشق در داستان‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌های کوتاه صادق هدایت و هفت سال در هند؛ تجربیات زندگی در سرزمین هفتاد و دو ملت، از دیگر آثار اوست.

کتاب او شب ها می آید

پاکسیما مجوزی
پاکسیما مجوزی (زاده ۲۳ دی ۱۳۵۶، تهران) نویسنده، روزنامه‌نگار و مدرس دانشگاه است. او از سال ۱۳۷۴ در مطبوعات ایران گزارش‌های اجتماعی و فرهنگی می‌نوشته‌است. در حال حاضردر حوزه جامعه‌شناسی ادبیات نیز تحقیقات دانشگاهی انجام می‌دهد مجوزی دکترای جامعه‌شناسی ادبیات خود را از دانشگاه دهلی در همین رشته به اتمام رسانده‌است.مجموعه داستان‌های وی با نام‌های «طرح وهم» و «آسمان می‌شوم» که داستان «چهل و هشت پله» از این ...