کتاب کار و بار

I like the outdoors
من فضای باز را دوست دارم : چه شغل هایی در فضای باز سراغ داری؟
کد کتاب : 89261
مترجم :
شابک : 978-6222743574
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب کار و بار اثر کرن براون

عاشق فضای باز و محیط بیرون از خانه هستی؟ طبیعت برایت مهم است؟ پس خیلی راحت می توانی شغلی را پیدا کنی که طبیعت، دفتر کار تو باشد!
می پرسی کدام شغل ها؟ ما کمکت می کنیم! در این کتاب 25 شغل مختلف در فضای باز را معرفی کرده ایم. یک روز کاری را با افرادی که در فضای باز کار می کنند همراه شو تا با شغل هایشان بیشتر آشنا شوی. در این کتاب ریزه کاری ها و خوبی ها و سختی های این شغل ها و کلی نکته ی بامزه ی دیگر هم یاد می گیری، مثلا آشنایی با بدترین قسمت کار یک مربی موج سواری راهنمایی: جواب به شن و لباس های خیس ربط دارد!

کتاب کار و بار

کرن براون
کرن براون ویراستار و نویسنده غیرداستانی کودکان مقیم لندن، بریتانیا است. او بیش از 16 سال است که می نویسد و 12 کتاب در مجموعه Ivy Kids Shine-a-Light نوشته است که بیش از 1 میلیون کتاب در دست چاپ دارد.کرن از زمانی که از دانشگاه فارغ التحصیل شد روی کتاب کار می کرد، اما حتی در کودکی دفتر خاطرات خود را می نوشت و تصویرسازی می کرد. او که در ارتفاعات اسکاتلند با منظره ای از کوه و دریا از پنجره اتاق خوابش بزرگ شد، کتاب های راهنمای خود را برای حیات وحشی که دیده بود نوشت و به تصویر کشید و زمان زیادی را د...