کتاب آکادمی خون آشام 5

Shadow Kiss
هم روح(جلد پنجم )
  • 15 % تخفیف
    371,000 | 315,350 تومان
  • موجود
  • انتشارات: باژ باژ
    نویسنده:
کد کتاب : 89573
مترجم :
شابک : 978-6222190941
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 469
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2008
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 22
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب آکادمی خون آشام 5 اثر ریچل مید

لیسا دراگومیر یک شاهزاده خانم موروی است: یک خون آشام فانی با استعدادی نادر برای مهار جادوی زمین. او باید همیشه در برابر استریگوی محافظت شود. خشن ترین خون آشام ها - آنهایی که هرگز نمی میرند. ترکیب قدرتمند خون انسان و خون آشام که از طریق رز هاتاوی، بهترین دوست لیسا جریان دارد، او را به یک دامپیر تبدیل می کند. رز وقف یک زندگی خطرناک برای محافظت از لیسا در برابر استریگوی‌ها است که مشتاق هستند لیسا را ​​به یکی از آنها تبدیل کنند.
رز می داند که دوست داشتن قیم دیگری ممنوع است. بهترین دوست او، لیسا - آخرین شاهزاده خانم دراگومیر - همیشه باید اول باشد. متأسفانه، وقتی صحبت از دیمیتری بلیکوف زرق و برق دار به میان می آید، قرار است برخی از قوانین شکسته شوند...
سپس تاریکی عجیبی در ذهن رز شروع به رشد می‌کند و سایه‌های شبح‌آلود هشدار می‌دهند که شیطانی وحشتناک به دروازه‌های آهنین آکادمی نزدیک‌تر می‌شود. مردگان نامیرا در حال نزدیک شدن هستند و می خواهند انتقام زندگی هایی را که رز دزدیده است بگیرند. در نبردی دلخراش برای رقابت با بدترین کابوس‌هایش، رز باید بین زندگی، عشق و دو نفری که از همه مهم‌تر هستند یکی را انتخاب کند... اما آیا انتخاب او به این معناست که تنها یکی می‌تواند زنده بماند؟

کتاب آکادمی خون آشام 5

ریچل مید
ریچل مید، زاده ی 12 نوامبر 1976، رمان نویس آمریکایی است. مید در بوستون به دنیا آمد و اکنون در نزدیکی سیاتل زندگی می کند. او سه مدرک تحصیلی مختلف دارد: کارشناسی مطالعات عمومی از دانشگاه میشیگان، کارشناسی ارشد مطالعه ی تطبیقی ادیان از دانشگاه میشیگان غربی و کارشناسی ارشد تدریس از دانشگاه واشنگتن.او همزمان با تدریس، اوقات فراغت خود را به نوشتن اختصاص می داد تا این که اولین رمان خود را به طور رسمی به انتشار رساند. ریچل مید سپس کار تدریس را رها کرد تا به نویسنده ای تمام وقت تبدیل شود.