کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد

Digital Marketing For Dummies
کد کتاب : 22232
مترجم : محمد فانی
شابک : 978-9644085284
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 376
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

بازاریابی دیجیتال
Digital Marketing For Dummies
کد کتاب : 77752
مترجم :
شابک : 978-6226661973
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 346
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

آچار فرانسه دیجیتال مارکتینگ
Digital Marketing For Dummies
کد کتاب : 89963
مترجم :
شابک : 978-6222183905
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 332
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2007
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد اثر راین دیس

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
ابزار لازم را برای ورود به دنیای دیجیتال و بروزرسانی روند بازاریابی را به شما ارائه می دهد. در این کتاب خواهید فهمید که چگونه ابزارهای دیجیتال می توانند دامنه نام تجاری شما را گسترش دهند و به شما در جذب مشتری جدید کمک کنند. بازاریابی دیجیتال به معنای افزایش درگیری مخاطبان است و استراتژی و تاکتیک های اثبات شده در این راهنما می تواند مخاطبان شما را به تحرک وادارد!

شما خواهید آموخت که چگونه می توانید بازارهای دیجیتال و رسانه هایی را که برای کسب و کار شما بهترین کار را دارند شناسایی کنید - بدون هدر دادن وقت یا پول! کشف کنید که واقعا چقدر ترافیک اینترنت برای شما ارزش دارد و مدیریت آنلاین خود را برای تبدیل بازدید کنندگان وب به مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند ، مدیریت کنید. از چشم انداز دیجیتال ناشناس گرفته تا مشتری وفادار - این کتاب کل روند کار را برای شما پیش می برد!

استراتژی های دیجیتالی هدفمند را برای افزایش آگاهی از برند یاد بگیرید
بهترین مارکت های آنلاین مناسب را برای مارک منحصر به فرد خود تعیین کنید
برای عملی کردن ایده ها به ابزارهای قابل بارگیری دسترسی پیدا کنید
اهداف شغلی خود را با تاکتیک های دیجیتالی ثابت شده برآورده کنید
بازاریابی دیجیتال موج آینده تجارت است و شما می توانید با نکات و تکنیک های به روز شده در داخل این کتاب تکنیک های آن را فرا بگیرید!

کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد

راین دیس
رایان دیس بنیانگذار Idea Incubator LP و DigitalMarketer.com است. رایان پس از شروع اولین کسب و کار آنلاین خود در سال 1999 به یک رهبر در فضای بازاریابی دیجیتال و همچنین یک ناشر رسانه ای برجسته تبدیل شد.
دسته بندی های کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد
قسمت هایی از کتاب دیجیتال مارکتینگ به زبان آدمیزاد (لذت متن)
به دلیل اینکه نقش اصلی بازاریابی شما انتقال مردم بین مراحلی خاص، از یک فرد در دایرهی سرد، به دایرهی مشتریان وفادار است، شما باید ابتدا مشخصات مشتریان ایدئال خود را روشن کنید. در واقع خواسته ی اصلی شما این است که به صورت واضح بفهمید هدف آنها چیست، چالش هایی که در مسیر دستیابی به اهدافشان با آنها مواجه می شوند، چه چیزهایی هستند و بیشتر وقت خود را صرف چه مواردی می کنند. ساخت نماد مشتریا این شفافیستها را به شما می دهد. لفظ دیگری که برای نماد مشتری استفاده می شود

پرسونای خرپیاز» و «پرسونای مارکتینگ» و «مخاطبان هدف» هستند؛ اما نماد مشتری واژه ای است که ما در این کتاب به کار می بریم نماد مشتری قالبی ثابت است که به صورت کلی، مشتریان ایدئال شما را ارائه میدهد. در واقع اگر محصول یا خدمات شما در گوشه ای محدودی از بازار نمی گنجد. شما می توانید برای هر کمپین خود نماد مشتری ویژه ای داشته باشید. مردم چیزی بیشتر از صرفا سن، جنسیت، قومیت، عقاید مذهبی، تخصص و چیزهایی از این دست هستند. نمی شود مردم را به صورت مرتب و منظم در جعبه هایی قرار داد و این سوال بزرگی است که چرا کمپین های بازاریابی عمومی به طور کلی خوب نیستند؛ زیرا همه ی آنها مخاطبان واقعی شما نیستند، بسیار ضروری و مهم است که بتوانید تماد مشتری را بفهمید و تا جایی که می توانید مشخص و دقیق این نماد را بسازید تا بتوانید محتوای پیشنهادات و کمپین های هدفمندی را تنظیم و ارائه کنید که بتواند مخاطبان شما را جذب کرده و مشکلاتشان را حل کند.