کتاب هم آشیان پرنده ها

Tous des oiseaux
کد کتاب : 90062
مترجم :
شابک : 978-6227733952
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 147
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2018
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

جوایز ادبی فرماندار کل / Prix littéraires du Gouverneur général for ترجمه (فرانسوی به انگلیسی) اثر لیندا گابوریو در سال 2019 میلادی

معرفی کتاب هم آشیان پرنده ها اثر وجدی معود

کتاب « هم آشیان پرنده ها» نوشته « وجدی معود» توسط نشر سیب سرخ منتشر شده است. وجدی معود نویسنده، بازیگر و کارگردان لبنانی-کانادایی است. او در تئاتر کانادا و فرانسه به خاطر کارهای سیاسی شناخته شده است. آثار او اغلب حول محور آسیب‌های خانوادگی، جنگ، خیانت به جوانی می‌چرخند. خانواده وجدی معود در هشت سالگی به دلیل شروع جنگ داخلی لبنان، کشور را ترک کردند. از سال 2000 تا 2004، او تئاتر کواتزوس در مونترال را رهبری کرد. در سال 2004 او اولین فیلم خود را با نام Littoral بر اساس نمایشنامه ای به همین نام کارگردانی و تولید کرد. در سپتامبر 2007، او مدیر هنری تئاتر فرانسوی مرکز هنرهای ملی در اتاوا، انتاریو، کانادا شد.

کتاب هم آشیان پرنده ها

وجدی معود
وجدی معود متولد سال ۱۹۶۸در شهر دیرالقمر لبنان، نویسنده، هنرپیشه و کارگردان لبنانی/کانادایی است.وجدی معود کشور زادگاهش را در سال ۱۹۷۸، وقتی ده سال داشت، به مقصد پاریس ترک کرد. او و خانواده‌اش بعدتر در سال ۱۹۸۳ به شهر مونترال از ایالت فرانسوی زبان کانادا کوچ کردند. او در طول تحصیلش در دبیرستان عضو گروه تئاتر مدرسه شد و بعدها به تشویق دبیر ادبیات فرانسه، وارد مدرسه ملی تئاتر کانادا شد و در سال ۱۹۹۱ فارغ‌التحصیل شد.