کتاب ونچر دیلز

Venture Deals
راهنمای کاربردی قراردادها و فرآیند سرمایه گذاری خطر پذیر
کد کتاب : 90084
مترجم :
شابک : 978-6226840996
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 496
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2021
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب ونچر دیلز اثر برد فلد

با ظهور هر نسل جدید از کارآفرینان، علاقه مجددی به نحوه جمع آوری معاملات سرمایه گذاری ریسک پذیر ایجاد می شود. با این حال، اطلاعات قابل اعتماد کمی وجود دارد که بر معاملات سرمایه گذاری خطرپذیر متمرکز شده است. هیچ کس این را بهتر از نویسندگان براد فلد و جیسون مندلسون درک نمی کند. برای بیش از بیست سال، آنها در صدها تامین مالی سرمایه گذاری خطرپذیر مشارکت داشته اند و اکنون، با ویرایش دوم معاملات خطرپذیر، همچنان تجربیات خود را در این زمینه با شما به اشتراک می گذارند.
این منبع قابل اعتماد، جذاب و آموزنده، به طرز ماهرانه ای عناصر اساسی برگه سرمایه خطرپذیر را ترسیم می کند - از اصطلاحات مربوط به اقتصاد تا شرایط مربوط به کنترل. در تلاش است تا دیدگاهی متعادل از شرایط خاص همراه با استراتژی های رسیدن به یک معامله عادلانه ارائه دهد. علاوه بر بررسی پیچ و مهره های اصطلاح ورق، معاملات سرمایه گذاری، ویرایش دوم همچنین شما را با شرکت کنندگان مختلف در این فرآیند آشنا می کند و نحوه جمع آوری کمک های مالی را مورد بحث قرار می دهد.
--کاملا به روز شده تا پیچیدگی های استارتاپ ها و کارآفرینی را در محیط اقتصادی پویای امروزی منعکس کند.
بینش های ارزشمندی را در مورد ساختار و استراتژی های معامله سرمایه خطرپذیر ارائه می دهد
-سطحی از شفافیت را برای فرآیندی به ارمغان می آورد که به ندرت به خوبی درک می شود
چه یک کارآفرین با تجربه یا مشتاق، سرمایه گذار ریسک رپذیر یا وکیلی باشید که در این نوع معاملات خاص شرکت می کند، از بینش های موجود در این کتاب جدید بهره مند خواهید شد.

کتاب ونچر دیلز

نکوداشت های کتاب ونچر دیلز
A must-read book for entrepreneurs.
کتابی ضروری برای کارآفرینان.
Greg Gottesman

Venture Deals is a must-read for any entrepreneur contemplating or currently leading a venture-backed company.
خواندن ونچر دیلز برای هر کارآفرینی که در حال فکر کردن یا رهبری یک شرکت تحت حمایت سرمایه گذاری است، ضروری است.
Emily Mendell

قسمت هایی از کتاب ونچر دیلز (لذت متن)
کار آفرینان باید قبل از شروع مذاکره با شرکت درباره آن تحقیق کنند تا بدانند با چه کسی صحبت میکنند آن شخص از چه میزان قدرت تصمیم گیری برخوردار است و برای تأیید سرمایه گذاری باید چه روندی را طی کنند بهترین برای دستیابی به این نوع اطلاعات سایر کار آفرینانی هستند که سابقه کار با شرکت VC را داشته اند. شما تنها با مراجعه به وب سایت یک شرکت VC و بررسی شیوه معرفی آنها، اطلاعات زیادی به دست می آورید اگر با این راه حلها به جایی ،نرسیدید همیشه میتوانید از یک VC سوال کنید البته هرچه فرد در سلسله مراتب شرکت در سطح پایین تری باشد احتمال دستیابی به اطلاعات دقیق از طریق او کمتر است.