کتاب بچه و یک روز تابستانی

Baby and a summer day
یون فوسه (2)
  • 10 % تخفیف
    80,000 | 72,000 تومان
  • موجود
  • انتشارات: نیلا نیلا
    نویسنده:
کد کتاب : 9010
مترجم :
شابک : 9789646900479
قطع : پالتویی
تعداد صفحه : 152
سال انتشار شمسی : 1389
سال انتشار میلادی : 2002
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 3 اردیبهشت

معرفی کتاب بچه و یک روز تابستانی اثر یون فوسه

تابستان را با این کتاب آفتابی از کارن کاتز بگذرانید!
در دومین شماره از مجموعه آثار نمایشی یون فوسه، نمایشنامه نویس نروژی معروف، یک نمایشنامه جدید با عنوان "بچه و یک روز تابستانی" به چاپ درآمده است. این اثر، دنیای پراز انسانیت و زندگی در کنار خیابان‌ها را به تصویر می‌کشد.

در نمایشنامه "بچه"، تعاملات و روابط بین سه ولگرد خیابانی به نام‌های فردریک، آروید و اگنس به شکلی مشوق و جذاب به تصویر کشیده می‌شوند. این سه شخصیت در دنیایی پر از چالش‌ها و مشکلات به سر می‌برند و در اولین روز آشنایی، تصمیم به ازدواج می‌گیرند. این تصمیم نه تنها برای آنها بلکه برای مخاطبان نیز مسائل جذابی را به دنبال دارد که در طول داستان پیش می‌آید.

نمایشنامه‌نویسی یون فوسه باعث می‌شود خوانندگان به عمق زندگی و روابط انسانی‌ای که در محیط‌های خیابانی و بیرون از مرزهای رسمی و اجتماعی شکل می‌گیرد، نگاهی داشته باشند. او توانسته است با شیوه‌نامه‌نویسی دقیق و شخصیت‌پردازی بی‌نظیر، داستان‌هایی انسانی و شگفت‌آور را خلق کند که به عنوان آثاری کلاسیک در ادب تئاتر شناخته می‌شوند.

به امید اینکه خوانندگان بتوانند از تجربه خواندن این دو نمایشنامه لذت ببرند و با دنیای فوسه آشنا شوند و از توانایی او در به تصویر کشیدن زندگی انسانی لذت ببرند.

کتاب بچه و یک روز تابستانی

یون فوسه
یون فوسه (Jon Fosse‎؛ زادهٔ ۲۹ سپتامبر ۱۹۵۹) نمایش‌نامه‌نویس، نویسنده اهل نروژ و برنده جایزه نوبل ادبیات ۲۰۲۳ است. آثار وی به فارسی توسط نویسنده، مترجم و محقق تئاتر در کشور سوئد، محمد حامد توسط به فارسی ترجمه شده است.