کتاب عکاسی دیجیتال

Digital photograghy
همراه با آموزش مقدماتی فتوشاپ
کد کتاب : 90232
شابک : 978-6009535910
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 304
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 12
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب عکاسی دیجیتال اثر آروین آذرگین

روند مطالعه این کتاب به صورتی است که از مفاهیم اساسی عکاسی آغاز می‌شود و حداقل دانشی را که لازم است یک عکاس داشته باشد در اختیار او قرار می‌دهد. سپس با مفهوم دوربین و عکاسی دیجیتال آشنا خواهید شد. اینکه دوربین‌های دیجیتال چه مشخصات و قابلیت‌هایی دارند، چگونه یک دوربین مناسب برای خود انتخاب کنید و بالاخره از دوربین خود چگونه استفاده و از آن مراقبت کنید.
کتاب همچنین جنبه‌ٔ علمی بیشتری پیدا می‌کند و به شما راه‌هایی جهت تهیه‌ٔ عکس‌های زیبا‌تر پیشنهاد می‌کند و اینکه چگونه تصاویرتان را به کامپیوترتان منتقل کرده، آن‌ها را دسته بندی، ویرایش و چاپ کنید. در یکی از بخش‌های پایانی، آدرس تعداد زیادی از سایت‌های اینترنتی در اختیار شما قرار گرفته است که می‌توانید برای اطلاع از آخرین اخبار و فن آوری‌ها و افزایش دانش خود به آن‌ها رجوع کنید.
کتاب حاضر در یازده بخش تدوین شده است. عکاسی کلاسیک، دوربین دیجیتال چیست؟، راهنمای خرید دوربین‌های دیجیتال، مراقبت و نگه‌داری از دوربین، چگونه یک عکس خوب بگیریم؟، عکاسی در سفر، دوربین دیجیتال و کامپیو‌تر شخصی شما، ویرایش تصاویر، چاپ تصاویر دیجیتال، در اعماق اقیانوس اینترنت و اشکالات و راه‌حل‌ها عنوان بخش‌های کتاب است.
در این کتاب صفر تا صد هنر عکاسی به همراه آموزش ویرایش تصاویر با توضیحاتی ساده و روان آورده شده است. این کتاب، هم شامل مطالب پایه و مقدماتی برای استفاده کنندگان آماتور و هم حاوی اطلاعات تخصصی برای کاربران حرفه‌ای است.

کتاب عکاسی دیجیتال

آروین آذرگین
آروين آذرگين سال 1355 در اصفهان ، مدرس دانشگاه ، نویسنده ،مشاور بر پایه روانشناسی وجودی و... می باشد. وی دارای مدرک دکتری فلسفه از دانشگاه اصفهان است.