کتاب این رمان اسم ندارد

In Roman Esm Nadarad
کد کتاب : 90241
شابک : 978-6007091043
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 187
سال انتشار شمسی : 1397
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 18 اردیبهشت

معرفی کتاب این رمان اسم ندارد اثر هما فاضل

این کتاب داستان زنی که به خاطر اشغال وجودش توسط موجود موهوم آلزایمر در آینده ای نزدیک، به سرگشتگی و تشوش دچار شده است. او که از سرنوشت، طرد شدن از خودش و این سفر اجباری تاریک و تهی می ترسد؛ راه چاره ای را جستجو می کند.

کتاب این رمان اسم ندارد

هما فاضل
هما فاضل متولد سال 1331 ، با رشته تحصیلی علوم آزمایشگاهی ، نویسنده ی ایرانی است. "کار بیرون و مادری سه فرزند و کارهای جانبی سخت مشغولم کرده بود. خلاء هشت ساعت کار بیرون بعد از بازنشستگی ناگهان، محسوس بود و مرا سمت طراحی و نقاشی کشاند. در خانه و خودم بعد از کیلو کیلو سیاه کردن کاغذ، با قلم‌مو یاس‌ها، امیدها، رویاها و نورها را هربار به شکلی می‌نمایاندم. بعد از تجربه سبک‌های مختلف و استفاده از محضر استاد، چند نمایشگاه انفرادی و جمعی گذاشتم. به موازات شعر هم می‌گفتم. آهنگ...
دسته بندی های کتاب این رمان اسم ندارد
قسمت هایی از کتاب این رمان اسم ندارد (لذت متن)
طبق عادت همیشه موقع بیرون آمدن به قاب عکس همسرم نگاه کردم که روی دیوار روبرویم نشانده بودمش. خیلی راحت به پشتی مبل تکیه داده بود. در منظره پشت سرش قاب پنجره پیدا بود. همچنان درخشان. همسرم گاهی از میان سراب می آید و موهایم را پشت یک گوشم می دهد و می گوید: خوشحالم که خودت را گرفتار این کلمه ها و کاغذها کرده ای اما این بار با ابروهای درهم و شانه های افتاده در گوشم گفت:“نمی شود در مورد نقش ات در این رمان تجدید نظر کنی؟ اصلا دوست ندارم که از یاد و خاطرت بروم”.