کتاب یاغی شن ها 3

Hero at the Fall
قهرمان در سقوط
کد کتاب : 90280
مترجم :
شابک : 978-6227280128
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 416
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

معرفی کتاب یاغی شن ها 3 اثر آلوین همیلتون

آلوین همیلتون نویسنده کتاب «یاغی شن ها » در تورنتو به دنیا آمد و دوران کودکی خود را در میان اروپا و کانادا گذراند تا اینکه والدینش در فرانسه مستقر شدند. او در شهر کوچکی در آنجا بزرگ شد. او در عوض تلاش کرد تا در حیطه نویسندگی داستان قهرمان های خارق العاده را روایت کند و از آنها برای به وجد آوردن خوانندگانش استفاده کند. او فرانسه را به مقصد دانشگاه کمبریج ترک کرد تا تاریخ هنر را در کالج کینگ بخواند و سپس به لندن رفت.
قهرمان این داستان قبلا افراد زیادی را از دست داده بود که به آنها اهمیت می داد و به او وابسته بودند. با وجود اینکه او علیه این ایده قیام کرد، اما به دلیل اینکه شاهزاده احمد زندانی شده بود و بیرون کردن او بر عهده شورشیان بود، او را مسئول شورشیان کرده بودند. این تمرکز اصلی امانی بود زیرا تنها کاری که او می خواست این بود که مسئولیت را به او بازگرداند. اگرچه این ممکن است نیروی محرکه او بوده باشد، اما در طول کتابش امانی رشد کرد و خواسته های او به آرامی تغییر کرد و این موضوع را به پیش برد.

کتاب یاغی شن ها 3

آلوین همیلتون
الوین همیلتون نویسنده کانادایی است. او به خاطر پرفروش ترین کتاب بزرگسالان جوان Rebel of the Sands شناخته شده است.همیلتون در تورنتو به دنیا آمد و قبل از اینکه والدینش تصمیم بگیرند در فرانسه ساکن شوند در اروپا و کانادا زندگی کرده بودند. وی قبل از عزیمت به انگلستان برای تحصیل در تاریخ هنر در کالج کینگ در دانشگاه کمبریج، در بیون در یک شهر کوچک فرانسه بزرگ شد. وی بعداً پس از فارغ التحصیلی، برای کار به فرانسه بازگشت. وی در حال حاضر در لندن زندگی می کند.
نکوداشت های کتاب یاغی شن ها 3
Engrossing . . . join the ranks of those eagerly awaiting the next novel
درگیر کننده . . . به صف کسانی بپیوندید که مشتاقانه منتظر رمان بعدی هستند
BCCB on Traitor

Strong and exciting . . .
قوی و هیجان انگیز. . .
Booklist Booklist

Superlative
فوق العاده
Kirkus

قسمت هایی از کتاب یاغی شن ها 3 (لذت متن)