کتاب در جا زدن ممنوع!

The 15 invaluable laws of growth : live them and reach your potentialc
15 قانون مطرح شده در این کتاب را به کار ببرید و همچون رودی خروشان در مسیر زندگی پیش بروید
کد کتاب : 9047
مترجم :
شابک : 978-9642366491
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 448
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

خودمان گنجی هستیم که آن را می جوییم
The 15 invaluable laws of growth : live them and reach your potential
کد کتاب : 8634
مترجم : بشیر باقی
شابک : 978-6006895864
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 216
سال انتشار شمسی : 1400
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : 9 اردیبهشت

معرفی کتاب در جا زدن ممنوع! اثر جان سی ماکسول

آیا اصول امتحان شده و درستی وجود دارد که همیشه بتوانند به رشد فرد کمک کنند؟ جان مکسول می گوید که جواب مثبت است. او بیش از پنجاه سال است که علاقه مند به توسعه شخصی است و برای اولین بار ، هر آنچه را که لازم داریم تا بتوانیم پتانسیل های خود را دریابیم و به توانایی هایمان دست یابیم، یکجا جمع آوری کرده است و به ما یاد می دهد.روش او روشی منحصر به فرد است و تنها خودش می تواند اینگونه آموزش دهد.
جان در کتاب درجا زدن ممنوع 15 قانون را مطرح می کند که با پیروی از آنها می توانیم به توانایی هایمان دست یافته و به رویاهایمان نزدیک و نزدیک تر شویم. جان در این کتاب به ما می آموزد:
قانون آینه: شما باید ارزش را در خود ببینید تا بتوانید برای خودتان ارزش قائل شوید.
قانون آگاهی: شما باید خود را بشناسید تا بتوانید خود را رشد دهید.
قانون مدلسازی: پیشرفت وقتی که شما کسی جز خودتان را برای دنبال کردن ندارید سخت است.
قانون گروه لاستیکی: هنگامی که تنش بین جایی که هستید و جایی که می توانید باشید را از دست بدهید رشد شما متوقف می شود
قانون مشارکت: پیشرفت خودتان شما را قادر می سازد تا باعث پیشرفت و ارتقای دیگران شوید.
این کتاب سوم از مجموعه قوانین جان مکسول (به دنبال فروش 2 میلیونی کتاب "21 قانون غیرقابل انکار رهبری" و "17 قانون مسلم کار تیمی") به شما کمک می کند تا یک یادگیرنده مادام العمر باشید که پتانسیل او روز به روز افزایش می یابد و هرگز "به هدر نمی رود".

کتاب در جا زدن ممنوع!

جان سی ماکسول
جان کالوین ماکسوِل (به انگلیسی: John Calvin Maxwell) نویسنده، سخنران و کشیش آمریکایی است که کتابهای بسیاری درزمینهٔ رهبری نوشته‌است. بیشتر کتابهای او به مبحث رهبری اختصاص دارند. از کتابهای مشهور او می‌توان به کتاب «۲۱ قانون انکارنشدنی رهبری» و «۲۱ ویژگی ضروری یک رهبر» اشاره کرد. کتابهای او به تعداد میلیون‌ها نسخه فروخته شدند که برخی از آنها در فهرست کتاب‌های پرفروش نیویورک تایمز جای دارند. جان مکسول توانست تا پایان سال ۲۰۱۲ میلادی، تعداد ۲۰ میلیون ن...
نکوداشت های کتاب در جا زدن ممنوع!
My good friend John Maxwell has been a great source of inspiration and encouragement in my life and has motivated millions of people around the world to achieve new heights in their lives as well.
دوست خوب من جان مکسول منبع بزرگی از الهام در زندگی من بوده است و به میلیون ها نفر در سراسر جهان برای رسیدن به بهترین ها در زندگی شان انگیزه بخشیده است.
Joel Osteen

in THE 15 INVALUABLE LAWS OF GROWTH, John again shares his remarkable insights and wisdom into how each of us can reach our full potential and make a positive difference in the lives of others.
در کتاب درجا زدن ممنوع ، جان بار دیگر بینش و خردمندی قابل توجه خود را در مورد اینکه چگونه هر یک از ما می توانیم به تمام توانایی های خود برسیم و تغییر مثبتی در زندگی دیگران ایجاد کنیم ، به اشتراک می گذارد.
Elizabeth Dole

In his most recent book, he has successfully distilled the 15 most invaluable laws for personal growth.
جان در جدیدترین کتاب خود ، 15 قانون بسیار ارزشمند برای رشد شخصی را با موفقیت خلاصه کرده است.
Stedman Graham

قسمت هایی از کتاب در جا زدن ممنوع! (لذت متن)
اگر رویاها، اهداف و آرزوهایی ارزنده را در نظر دارید؛ بدانید که برای دستیابی به آنها باید بی وقفه در حال رشد و پیشرفت باشید. اما اگر شما نیز همچون من و بسیاری از انسان های دیگر هستید؛ پس، یک یا چند باور اشتباه را در سر می پرورانید که شکافی را در مسیر رشد و پیشرفتتان به وجود می آورد. در این صورت، نمی توانید رشد و پیشرفتی بی وقفه داشته باشید و توانایی های وجودتان را هر چه بیشتر و بهتر به کار بگیرید. به هشت اندیشه یا باور اشتباه درباره ی رشد و پیشرفت توجه کنید که آنها را در ادامه ی مطلب مطرح می کنم.

بروس اسپرینگ استین، آهنگساز، چنین گفت: "زمانی فرا می رسد که دیگر نباید منتظر بمانی تا به شخصیت دلخواهت تبدیل شوی بلکه باید اقدامت را در این زمینه شروع کنی. هیچ انسانی به صورت تصادفی پیشرفت نمی کند، رشد و پیشرفت شخصی به خودی خود اتفاق نمی افتد. وقتی در این زمینه از آموزش های رسمی بهره مند می شوید؛ خودتان باید مسوولیت کامل فرایند رشد و پیشرفتتان را به عهده بگیرید زیرا دیگران چنین کاری را برای شما انجام نخواهند داد.