کتاب بازاریابی عصب شناختی

Neuromarketing for Dummies
کد کتاب : 20073
مترجم : آتنا بیانی پور
شابک : 978-6008668602
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 452
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

نورومارکتینگ
Neuromarketing for Dummies
کد کتاب : 90804
مترجم :
شابک : 978-6222182755
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 412
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازاریابی عصب شناختی اثر استیون جی جنکو

«اسرار رفتار مصرف‌کننده را با «بازاریابی عصب شناختی» فاش کنید، جایی که اندرو پی. پولمن، پیتر استیدل و استفان جی. جنکو، هنر و علم بازاریابی عصبی را به شیوه‌ای جذاب و قابل دسترس ابهام زدایی می‌کنند.» با شروع این جمله‌ی جذاب، کتاب خوانندگان را به سفری روشنگرانه به دنیایی می‌برد که در آن علم اعصاب و بازاریابی همگرا می‌شوند. نویسندگان به‌طور یکپارچه زبان روشن را با بینش‌های عملی ترکیب می‌کنند و تضمین می‌کنند که حتی کسانی که با موضوع آشنایی ندارند، می‌توانند مفاهیم را بدون زحمت درک کنند. نقطه‌ی قوت کتاب در سادگی آن است. از طریق یک کاوش گام‌به‌گام، خوانندگان بینش‌هایی را در مورد اصول بازاریابی عصبی، از درک احساسات گرفته تا رمزگشایی توجه و حافظه به دست می‌آورند. این رویکرد نه تنها به بازاریابان آموزش می‌دهد، بلکه به آنها قدرت می‌دهد تا این اصول را به‌صورت استراتژیک در کمپین های خود به کار گیرند.
مثال‌های عملی، مطالعات موردی‌ و حکایت‌های مرتبط، روایت را غنی می‌کند و یادگیری را به یک تجربه‌ی تعاملی تبدیل می‌کند. نویسندگان از خوانندگان دعوت می‌کنند تا فعالانه در کاوش شرکت کنند و دنیای پیچیده‌ی بازاریابی عصبی را، هم لذت‌بخش و هم در دسترس قرار دهند. علاوه‌بر این، «بازاریابی عصب شناختی» فقط درباره‌ی نظریه‌ها نیست، بلکه به ملاحظات اخلاقی بازاریابی عصبی نیز می‌پردازد. این کتاب با تقویت آگاهی از استفاده مسئولانه، بازاریابان را تشویق می‌کند تا این بینش‌ها را از نظر اخلاقی به کار ببرند‌ و از رویکردی آگاهانه برای استفاده از قدرت بازاریابی عصبی اطمینان حاصل کنند. همانطور که در صفحات این کتاب غوطه‌ور می‌شوید، فقط در مورد تلاقی علم اعصاب و بازاریابی یاد نمی‌گیرید، بلکه ابزارهای عملی برای رمزگشایی «دکمه‌های خرید» در مغز مشتریان خود به دست می‌آورید. وعده‌ی بازگشایی این اسرار، همراه با زبان روشن و ساده نویسندگان، «بازاریابی عصب شناختی» را به راهنمای ضروری برای هرکسی که مشتاق به دنبال کردن پیچیدگی‌های رفتار مصرف‌کننده و ارتقای بازاریابی خود است تبدیل می‌کند.

کتاب بازاریابی عصب شناختی

استیون جی جنکو
دکتر استیون جی جنکو، بنیانگذار انقلاب مدرن مغز و اعصاب است. Andrew P. Pohlmann رهبری توسعه مشاوره جهانی نوروم مارکتینگ در جهان را به عهده گرفت. پیتر استیدل ، MBA ، دکترا ، با تعدادی از شرکتهای Fortune Global 100 تکالیف عصبی مارکتینگ را انجام داده است.