کتاب همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز

Your Best Life Now
7گام برای بهره مندی از حداکثر توانمندی هایتان
کد کتاب : 90844
مترجم :
شابک : 978-6222207960
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 464
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

بهترین زمان زندگی شما در این لحظه
Your best life now
هفت اقدام برای آنکه با حداکثر توانمندی های خود زندگی کنید‏‫
کد کتاب : 123161
مترجم :
شابک : 978-9641740759
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2004
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز اثر جول اوستین

کشیش جوئل اوستین از همه می‌خواهد که آنچه را که واقعا باور دارند بررسی کنند. چرا این مهم است؟ زیرا ما همان چیزی خواهیم شد که باور داریم. باورهای ما به عنوان یک مانع یا وسیله نقلیه در تلاش برای رفتن به بالاتر، بالا رفتن از موانع و زندگی در سلامتی، فراوانی و پیروزی ثابت خواهند شد.
اوستین در کتاب « همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز» می‌گوید: "من همانی هستم که امروز هستم، به خاطر آنچه در مورد خودم دیروز باور داشتم. و فردا همان چیزی خواهم بود که در حال حاضر در مورد خودم باور دارم. خدا ما را بیش از فاتحان می‌بیند و قادر به انجام آن‌ها هستیم. ما باید به خود باور کنیم. ما باید خود را از چشم خالق خود ببینیم." او می گوید که تصور ما از خود باید دقیقا همان چیزی باشد که خدا در مورد ما می گوید، نه آنچه را که ما احساس می کنیم یا فکر می کنیم. و او خوانندگان را تشویق می کند که اهل ایمان باشند، زیرا اگر شما بتوانید نادیدنی ها را ببینید، خداوند غیرممکن ها را انجام خواهد داد.
جوئل اوستین نویسنده ده کتاب پرفروش نیویورک تایمز و کشیش ارشد کلیسای لیک وود در هیوستون است. او توسط نشریات متعدد به عنوان یکی از تأثیرگذارترین رهبران مسیحی در جهان معرفی شده است. پیام های تلویزیونی او هر هفته توسط بیش از 10 میلیون بیننده در ایالات متحده و میلیون ها نفر دیگر در 100 کشور در سراسر جهان مشاهده می شود. او همچنین میزبان رادیو جوئل اوستین، یک کانال 24 ساعته در کانال 128 رادیویی ماهواره ای SiriusXM است.

کتاب همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز

جول اوستین
جول اسکات اوستین که در ۵ مارس ۱۹۶۳ به دنیا آمده است یک واعظ، کشیش تلویزیونی، نویسنده و کشیش ارشد در کلیسای لیک وود است. این کلیسا بزرگترین کلیسای پروتستان در شهر هیوستن ایالت تگزاس آمریکاست.خطابه های تلویزیونی او توسط بیش از ۷ میلیون بیننده در هفته و بیشتر از ۲۰ میلیون نفر در ماه در بیش از ۱۰۰ کشور دیده می شود.او نویسنده هفت کتاب پر فروش نیویورک تایمز است. مردم جهان او را با نام مستعار "کشیش خنده رو" می شناسند.اوستین در سایتش، خود را متعهد به کمک به مردم در تمام حوزه های زندگی که عشق بدون قید...
قسمت هایی از کتاب همین حالا بهترین نسخه زندگی ات را بساز (لذت متن)
اگر کسی با شما بدرفتاری می کند، گفتن این جملات را آغاز کنید: «پروردگارا، متشکرم که لطف تو به شیوه ای جدید به سوی من سرازیر می شود و می خواهد شرایط فعلی را تغییر دهد. لطف تو باعث می شود افرادی که با من بدرفتاری می کنند، از این به بعد رفتاری مناسب با من داشته باشند.» همین طور اگر از مشکلات مالی رنج می برید بگویید: «پروردگارا، سپاسگزارم که باعث می شوی در زمان درست در مکانی درست قرار بگیرم. تو فرصت های مالی بی نظیری را مقابلم قرار می دهی.» اگر همانند اولیای خدا نگرشی بر پایه ایمان داشته باشید، چیزی نمی گذرد که لطف خدا ظاهر می شود و شرایط به نفعتان تغییر می کند. جاب شخصی بود که روزهای سختی را می گذراند، شرایط او چنان سخت بود که کمتر کسی می توانست آن را تحمل کند. در کمتر از یک سال، او خانواده، شغل و سلامتی اش را از دست داده بود. کل بدنش را جوش و کورک پوشانده بود و بی شک درد شدیدی را تحمل می کرد. اما در دل آن همه تاریکی، او گفت: «خدایا، می دانم که لطفت را شامل حال من می کنی.»