کتاب بر بلندای وال استریت

One Up On Wall Street
کد کتاب : 91003
مترجم : امیررضا شهابی
شابک : 978-6227775228
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 430
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 1988
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بر بلندای وال استریت اثر پیتر لینچ

بیش از یک میلیون نسخه از این کتاب مهم در زمینه سرمایه گذاری فروخته شده است که در آن پیتر لینچ، مدیر صندوق سرمایه گذاری مشترک افسانه ای، مزایایی را که سرمایه گذاران متوسط نسبت به افراد حرفه ای دارند و چگونه می توانند از این مزایا برای دستیابی به موفقیت مالی استفاده کنند، توضیح می دهد.
موفق‌ترین مدیر پول آمریکا می‌گوید که چگونه سرمایه‌گذاران متوسط می‌توانند با استفاده از آنچه می‌دانند، افراد حرفه‌ای را شکست دهند. به گفته لینچ، فرصت های سرمایه گذاری در همه جا وجود دارد. از سوپرمارکت گرفته تا محل کار، در تمام طول روز با محصولات و خدمات روبرو هستیم. با توجه به بهترین ها، می توانیم شرکت هایی را پیدا کنیم که قبل از اینکه تحلیلگران حرفه ای آنها را کشف کنند، در آنها سرمایه گذاری کنیم. وقتی سرمایه گذاران زود وارد می شوند، می توانند «تن باگرها» را پیدا کنند، سهامی که نسبت به سرمایه گذاری اولیه ده برابر افزایش می یابد. چند تن باگر یک سبد سهام متوسط را به یک بازیگر ستاره تبدیل می کنند.
لینچ با بررسی صورت‌های مالی یک شرکت و دانستن اینکه کدام اعداد واقعا مهم هستند، توصیه‌های ساده‌ای را برای تفکیک عکس‌های لانگ‌شات از بی‌شات ارائه می‌دهد. او دستورالعمل‌هایی را برای سرمایه‌گذاری در شرکت‌های دوره‌ای، چرخشی و با رشد سریع ارائه می‌دهد.
لینچ می گوید تا زمانی که برای بلندمدت سرمایه گذاری می کنید، سبد سهام شما می تواند به شما پاداش دهد. این توصیه جاودانه، بر بلندای وال استریت را به پرفروش ترین کتاب شماره یک و کتاب کلاسیک دانش سرمایه گذاری تبدیل کرده است.

کتاب بر بلندای وال استریت