کتاب هر نفسی که می کشی

Every Breath You Take
کد کتاب : 91041
مترجم :
شابک : 978-6225705401
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 336
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب هر نفسی که می کشی اثر مری هیگینز کلارک

با «کتاب هر نفسی که می کشی» مری هیگینز کلارک و آلافیر برک با چهارمین کتاب خود از سری پرفروش‌های نیویورک تایمز بازگشتند. هر نفسی که می کشی، تحقیقات لوری موران تهیه کننده تلویزیونی درباره قتل حل نشده مت گالا را دنبال می کند - که در آن یک بیوه ثروتمند از پشت بام موزه معروف به قتل رسید.
زندگی حرفه‌ای لوری موران موفقیت‌آمیز است - برنامه تلویزیونی او تحت سوء ظن، هم از نظر رتبه‌بندی و هم در کارنامه‌اش در حل موارد مرموز، موفقیت‌آمیز است. اما جدایی عاشقانه او از مجری سابق الکس باکلی، او را با استعدادی روی آنتن که نمی تواند تحمل کند - رایان نیکولز - و با وجود خانواده دوست داشتنی اش، احساس تنهایی کرده است. حالا رایان یک مورد جدید را پیشنهاد کرده است. سه سال پیش، ویرجینیا ویکلینگ، یکی از اعضای هیئت امنای موزه هنر متروپولیتن و یکی از سخاوتمندانه ترین اهداکنندگان موزه، پس از پرتاب شدن از پشت بام موزه در شبی که مشهورترین گردآوری کمک های مالی موزه بود، در برف پیدا شد. ، مت گالا مظنون اصلی در آن زمان و اکنون دوست پسر بسیار جوانتر و مربی شخصی او، ایوان گری است.

ایوان یک باشگاه ورزشی مد روز و موفق به نام پانچ را اداره می‌کند - کسب‌وکاری که تا حدود زیادی توسط ویرجینیا فقید تامین مالی شده است - که اتفاقا همان باشگاهی است که رایان به آن سر می‌زند. شک و تردید لوری در مورد این پرونده با اطلاعاتی از ارتباط پدرش با پلیس نیویورک برمی‌گردد و به زودی لوری متوجه می‌شود که گروهی از مظنونان وجود دارند .
هنگامی که خدمه وارد زندگی یک خانواده املاک و مستغلات فوق‌العاده ثروتمند می‌شوند که رازهایی برای پنهان کردن دارند، خطر برای چندین شاهد و برای لوری افزایش می‌یابد.

کتاب هر نفسی که می کشی

قسمت هایی از کتاب هر نفسی که می کشی (لذت متن)
در یک عصر دوشنبه ی سرد و زمستانی، ویرجینیا ویکلینگ شصت و هشت ساله به آرامی در گالری لباس موزه ی هنر متروپولیتن راه می رفت. همان طور که در نمایشگاه ها سرگردان بود، حتی فکرش را هم نمی کرد این شب مسحورکننده با تراژدی به پایان رسد. یا این که فقط چهار ساعت دیگر زنده است. موزه برای بازدید عموم بسته بود زیرا پرسودترین گردآوری کمک های مالی سال در شرف وقوع بود، اما برای این ساعت، از متولیان امر دعوت شده بود تا به طور خصوصی، لباس هایی که بانوان تراز اول سابق در مراسم افتتاحیه پوشیده بودند را بررسی کنند. لباس ویرجینیا مشابه لباسی بود که باربارا بوش در سال ۱۹۸۹ پوشیده بود. لباس توسط اسکار دلا رنتا ، به صورت یک نیم تنه ی آستین بلند مشکی مخملی و یک دامن بلند ساتن به رنگ آبی طاووسی طراحی شده بود.