کتاب معمای سایه ها!

Sayeha
سایه من کدام است؟
کد کتاب : 91056
شابک : 978-6229991589
قطع : خشتی
تعداد صفحه : 36
سال انتشار شمسی : 1400
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب معمای سایه ها! اثر عمیم سیاح

کودک می آموزد گاهی برای حل مسائل، در عین حال که بر روی کلّیت مسئله متمرکز می شود و به بعضی جزئیات کاملا توجه می کند، از برخی جزئیات دیگر باید چشم پوشی کند. تقویت حافظه دیداری کودک نیز از جمله نتایج مستقیم این معماها است.

این کتاب، تمرینی بسیار خوب برای پرورش مهارت های شناختی و تشخیصی کودک شماست. او همچنین مفاهیم مطابقت، انطباق پذیری و شخصیت پردازی را نیز فرا می گیرد.

معماهای این کتاب در سطوح دشواری متفاوتی- از آسان به دشوار- در نظر گرفته شده اند تا ابتدا کودک با مفهوم معماها آشنا شده و در عین حال با کسب اعتماد به نفس بالاتر، آنها را یکی یکی پشت سر گذارد.

هر معما یک داستان کوتاه نیز دارد. اگر کودک شما هنوز قادر نیست بخواند، داستان ها را برایش بخوانید و در انتها، کمی درنگ کنید تا او بتواند با دقت به سایه ها نگاه کرده و سایه مناسب را بیابد. صبور باشید و به کودک در یافتن پاسخ، به اندازه کافی زمان بدهید. توصیه می کنیم پس از پاسخگویی کودک، از او بخواهید دلیلش را هم به شما بگوید. برای مثال از او بپرسید ” از کجا فهمیدی که این سایه درسته؟ ” او به جزئیاتی اشاره خواهد کرد که سبب شده این گونه نتیجه گیری کند. او می آموزد با بیان دلیل، از تصمیم هایش دفاع نماید.

کتاب معمای سایه ها!