کتاب اگر من صورت تو را داشتم

If I Had Your Face
کد کتاب : 115208
مترجم :
شابک : ‭978-9644186790‬
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 229
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

اگر صورت تو را داشتم
If I Had Your Face
کد کتاب : 91075
مترجم :
شابک : 978-6225667105
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 267
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

معرفی کتاب اگر صورت تو را داشتم اثر فرانسس چا

کیوری یک زن زیبا و سختی کشیده با شغلی است که به سختی به دست آورده است در یک "سالن اتاق" در سئول، یک بار زیرزمینی انحصاری که در آن تاجران را در حالی که مشروب می نوشند سرگرم می کند. اگرچه او به رویکرد سرد و با چشمان روشن خود نسبت به زندگی افتخار می کند، یک اشتباه ناگهانی زندگی او را تهدید می کند.
هم اتاقی کیوری، میهو، هنرمندی با استعداد است که در یک پرورشگاه بزرگ شد اما برای تحصیل هنر در نیویورک بورسیه تحصیلی گرفت. پس از بازگشت به کره پس از کالج، او خود را در یک رابطه نامطمئن با وارث یکی از بزرگترین شرکت های این کشور می بیند.
در پایین سالن ساختمان آنها آرا، آرایشگری زندگی می کند که دو مشغله ذهنی او را حفظ می کند: وسواس به یک ستاره پاپ گروه پسرانه، و دوست صمیمی که برای جراحی پلاستیک شدید پس انداز می کند که امیدوار است زندگی او را تغییر دهد.
وونا، یک طبقه پایین تر، تازه ازدواج کرده ای است که سعی می کند بچه ای به دنیا بیاورد که او و همسرش نمی دانند چگونه می توانند در اقتصاد بی رحم کره از پس هزینه های خود برآیند.
داستان‌های آن‌ها با هم، داستانی گیرا را روایت می‌کنند که در آن واحد ناآشنا و به‌طور مسلم جهانی است، که در آن دوستی‌های آزمایشی آنها ممکن است چیزی باشد که در نهایت آنها را نجات می‌دهد.

کتاب اگر صورت تو را داشتم

فرانسس چا
فرانسس چا روزنامه‌نگار و نویسنده کره‌ای اصلی است که در کشورهای آمریکا، کره جنوبی و هنک کنگ زندگی کرده است. وی از دانشگاه کلمبیا در رشته MFA فارغ‌التحصیل شده است.در حال حاضز در بخش فرهنگی و سفر خبرگزاری CNN مشغول به فعالیت هستند.
نکوداشت های کتاب اگر صورت تو را داشتم
An enthralling tale about the weight of old traumas, economic disparity and the restoring power of friendship . . . [A] powerful debut.
داستانی جذاب در مورد سنگینی آسیب های قدیمی، نابرابری اقتصادی و قدرت بازیابی دوستی. . . یک کتاب قدرتمند.
People People

If I Had Your Face isn’t just a good book—it’s a book we need, badly.
اگر صورت تو را داشتم فقط یک کتاب خوب نیست - کتابی است که ما به شدت به آن نیاز داریم.
InStyle

قسمت هایی از کتاب اگر صورت تو را داشتم (لذت متن)
فکر نمی کنم دلم برای “خانه” تنگ شده باشد. چیز زیادی برای از دست دادن وجود نداشت. در چند ماه گذشته که در آنجا زندگی می کردم، عمه ام بعد از ظهرها که اغلب مشتری نداشتیم، تنهایی غصه می خورد. موهایش صورتش را پوشانده بود و در حین خرد کردن سبزیجات روی تخته ی برش، هویج و کدو را با اشک هایش نمک می زد. کیونگهی کلا از آمدن به خانه پرهیز می کرد و شب ها را در یک اتاق مطالعه ی اجاره ای می گذراند. شوهر عمه ام نیز اغلب ناپدید می شد و می گفت قصد دارد تجارتی به هم بزند. هوا از استرس غلیظ بود. من تا همین اواخر متوجه نبودم که گریه های عمه ام می تواند به خاطر شرایطش باشد. عمه ی من در پاییز، پنج ماه پس از اینکه من به مرکز لورینگ سپرده شدم، نوزاد پسری به دنیا آورد که اسمش را هوان گذاشتند. نمی دانستم او باردار است تا اینکه یک روز به مرکز آمد. پیراهنش آنقدر روی شکم بزرگش کشیده شده بود که مشخص بود باردار است. من هرگز پسر عمه ام را ندیدم، چون بعد از تولد او دیگر نیامدند. اما آن زمان، مرکز خانه ی من بود. دخترانی که با آن ها زندگی می کردم خواهرانم شدند، دخترانی که گاهی پشتشان درمی آمدم و گاهی از آن ها شکایت می کردم و گاهی هم لباس های هم را می پوشیدیم.