کتاب مطالعات اجتماعی در معدن طلا

Social studies in gold mining
کد کتاب : 91525
شابک : 978-6227303179
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 230
سال انتشار شمسی : 1401
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب مطالعات اجتماعی در معدن طلا اثر منیژه مقصودی

این کتاب را منیژه مقصودی دانشیار دانشگاه تهران، بر اساس تجربیات میدانی در معدن قروه در کردستان نگاشته است، که در آن به مطالعه اجتماعی روستاهای اطرف معدن طلا در قروه کردستان می پردازد. این مطالعه بنابر درخواست شرکت بین المللی ریو تینتو و با روش تحقیق ارزیابی مشارکتی روستایی انجام شده است.
روش نگارش این کتاب براساس تجربیات زیست محقق در میدان تحقیق است. او به فرایند انجام تحقیق اشاره می کند. از اولین مرحله تحقیق که نوشتن طرح تحقیق است تا سایر مراحل و تدوین نهایی آن. در این کتاب تکنیک های گوناگون مشارکتی شرح داده می شود. مراحل ارتباط محقق با اطلاع رسان ها یا به عبارتی با جامعه محلی، فرایند تسهیلگری و برنامه ریزی برای تیم تحقیقاتی شرح داده شده است.

کتاب مطالعات اجتماعی در معدن طلا

منیژه مقصودی
خانم دكتر منیژه مقصودی استاديار گروه انسان‏شناسي و سرپرست بخش مردم شناسی و ایلات و عشایر در موسسه مطالعات و تحقیقات اجتماعی دانشكده علوم اجتماعي دانشگاه تهران است.وي مدرك كارشناسي را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه ملی ایران (1354)، كارشناسي ارشد را در رشته انسان شناسی اجتماعی و فرهنگی از دانشگاه فرانسه (1361)، دكتري را در رشته انسان‏شناسی اجتماعی و فرهنگی از دانشگاه سوربن (سال1366 ) اخذ نموده است.رساله وي در مقطع كارشناسي ارشد و دکترا متمرکز بر مطالعه ، و تجزیه و تحلیل الگوهای و قواني...
دسته بندی های کتاب مطالعات اجتماعی در معدن طلا