کتاب تاب آوری

Resilience
چطور سختی ها و شکست های زندگی شخصی و کاری مان را پشت سر بگذاریم و دوباره قد راست کنیم
کد کتاب : 91560
مترجم :
شابک : 978-6226410328
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 112
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 9
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تاب آوری اثر هاروارد بیزینس ریویو

کتاب "تاب‌آوری: چطور سختی‌ها و شکست‌های زندگی شخصی و کاری مان را پشت سر بگذاریم و دوباره قد راست کنیم"، نوشته "هاروارد بیزینس ریویو" و توسط نشر پندار تابان منتشر شده است. این کتاب یک منبع ارزشمند است که به مخاطبان خود نشان می‌دهد چگونه می‌توان با رویارویی با مشکلات و چالش‌های زندگی شخصی و حرفه‌ای، قوی‌تر و با انگیزه به زندگی بازگشت.

در زندگی همه‌ما با مواجهه با مشکلات و دشواری‌ها روزانه روبه‌رو می‌شویم. این کتاب به ما نشان می‌دهد که چگونه برخی افراد توانسته‌اند پس از رویارویی با این چالش‌ها، از سختی‌ها و مصیبت‌ها به عنوان فرصت‌هایی برای رشد و توسعه استفاده کنند. این افراد نه‌تنها موفق به پشت سر گذاشتن مشکلات شده‌اند بلکه از آن‌ها به عنوان مرزهای جدید برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرده‌اند.

کتاب "تاب‌آوری" به ما ویژگی‌های کلیدی این افراد را معرفی می‌کند که به آن‌ها امکان می‌دهند با انگیزه و انرژی به زندگی بازگردند. این ویژگی‌ها شامل توانایی تداوم و انعطاف‌پذیری در مواجهه با چالش‌ها و مشکلات می‌شوند. همچنین، کتاب به ما یاد می‌دهد چگونه می‌توان مغز خود را به منظور مقاومت در برابر استرس‌های روزمره تمرین داد و به کارهای روزانه با انگیزه و انرژی بیشتری بازگشت.

این کتاب به ما روش‌هایی اثربخش را ارائه می‌دهد تا به عنوان مرجعی برای بازگشت دوباره به کار و زندگی‌مان عمل کنیم. اگر به دنبال یادگیری راهکارها و تکنیک‌هایی برای تقویت تاب‌آوری و ایجاد انگیزه خود هستید، این کتاب یک منبع مفید و پر ارزش است که به شما کمک می‌کند تا به بهبود زندگی خود بپردازید و از چالش‌ها به عنوان فرصت‌ها استفاده کنید.

کتاب تاب آوری

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.