کتاب چهارتایی ها

4Taeeha
گزارش چهار پیروزی تاریخی
کد کتاب : 91962
شابک : 978-6226535038
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 52
سال انتشار شمسی : 1398
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب چهارتایی ها اثر علی بشردانش

پروژه دوآتیشه بزرگترین پروژه فرهنگی در حوزه فوتبال باشگاهی ایران است. پروژهای در خدمت فرهنگ هواداری و همزمان در خدمت توسعه صنعت کامیک در ایران. این پروژه قرار است که به تاریخ افتخارات باشگاهی ایران در قالب داستان پردازی هاو تصویرگری های هنرمندانه بپردازد و تقریبا تمام باشگاه های ریشه دار و پرافتخار ایران در این پروژه به مرور زمان صاحب کتاب های کامیکی خواهند شد که برگرفته از نقاط عطف تاریخ باشگاه است.
در بازی های فوتبال باشگاه های ایران کمتر اتفاق افتاده است که باشگاهی چهار بار پی درپی برباشگاه دیگری پیروز شود. اما این اتفاق برای دو باشگاه بزرگ پایتخت افتاده است. باشگاه استقلال توانست در چهار شهرآورد پی در پی بر باشگاه پرسپولیس پیروز شود. این کتاب روایت این چهار برد تاریخی است که استقلالی ها از آن با عنوان حماسه چهارتایی ها یاد می کنند.

کتاب چهارتایی ها

علی بشردانش
علی بشردانش متولد سال 1331 نویسنده، مترجم و ویراستار، کارش را از اواخر دهه 50 با نوشتن داستان برای کودکان و نوجوانان شروع کرد.بخشی از کارنامه این نویسنده به پژوهش درباره داستان‌های کمیک‌ استریپ (مصور) اختصاص دارد. در پروژه «دو آتیشه» بشردانش تاریخچه باشگاه‌های پرطرفدار ایران را در قالب کتاب‌های مصور روایت کرده است.