کتاب تمرین برای زوج ها

The Couple's Workbook
چرا از بعضی رفتارهایش ناراحت می شوم
کد کتاب : 92345
مترجم :
شابک : 978-6225753150
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 220
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2020
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب تمرین برای زوج ها اثر آلن دوباتن

تمرینات درمانی برای کمک به زوجین در پرورش صبر، گذشت و شوخ طبعی.
عشق فقط یک احساس نیست، بلکه یک مهارت است. و درست مثل هر مهارت دیگری، برای اینکه در آن مهارت پیدا کنیم، باید تمرین کنیم.
ما اغلب انتظارات افسانه ای برای روابط عاشقانه خود داریم، اما به طور واقع بینانه، پس از شروعی پر شور و پرشور، به شراکت هایی ختم می شویم که درهم آمیخته ای از امید، دوری، کسالت، وفاداری و خیانت است.
این کتاب کار پر از تمرین‌های قابل دسترس و البته تحریک‌کننده، درک، صبر، بخشش، شوخ طبعی و انعطاف‌پذیری را در مواجهه با موانع متعددی که همیشه در یک رابطه طولانی‌مدت به وجود می‌آیند، تقویت می‌کند.
زوج‌ها هدایت می‌شوند تا مکالمات خاصی داشته باشند، احساسات خود را تجزیه و تحلیل کنند، قسمت‌هایی از خود را برای یکدیگر توضیح دهند، و مراسمی را انجام دهند که هوا را پاک می‌کند و به بازیابی امید و اشتیاق کمک می‌کند. هدف همیشه رفع انسداد کانال‌های احساس و بهبود ارتباطات است - و در حین انجام آن لذت ببرید.
هیچ کس نمی تواند به طور شهودی در روابط خوب باشد. همه ما باید تکالیف خود را انجام دهیم تا به بهترین شریک و زوجی تبدیل شویم.

کتاب تمرین برای زوج ها

آلن دوباتن
آلن دوباتن، زاده ی 20 دسامبر 1969، نویسنده ی سوییسی/انگلیسی است.دوباتن در زوریخ به دنیا آمد. پدرش که در مصر به دنیا آمده بود، به سوییس مهاجرت کرد و از موسسان یک شرکت سرمایه گذاری شد و بعد از آن، ثروت هنگفتی به دست آورد. او یک خواهر دارد و دوازده سال اول زندگی اش را در سوییس گذرانده است.دوباتن برای تحصیل، به مدرسه ای شبانه روزی در آکسفورد فرستاده شد و زبان انگلیسی را آموخت. او در رشته های تاریخ و فلسفه تحصیل کرد و مقطع دکتری را در رشته ی فلسفه ی فرانسه در دانشگاه هاروارد آغاز کرد اما به خاطر ن...
نکوداشت های کتاب تمرین برای زوج ها
Amazing, interactive, insightful and overall helpful.
شگفت انگیز، تعاملی، روشنگر و در کل مفید است.
Amazon Amazon

Whether you’re in a long-term relationship or still seeking the love of your life, this book will help bridge the understanding gap and improve your love life!
چه در یک رابطه طولانی مدت باشید و چه هنوز به دنبال عشق زندگی خود هستید، این کتاب به پر کردن شکاف درک و بهبود زندگی عاشقانه شما کمک می کند!
Medium review

قسمت هایی از کتاب تمرین برای زوج ها (لذت متن)
طبیعی است که فرض کنیم بصیرانه و با بزرگواری به همسرمان اعتماد داریم. درواقع، ممکن است با هم زندگی پیچیده ای را ساخته باشیم؛ ممکن است از آن ها بچه داشته باشیم، با هم وام مسکن گرفته باشیم و قصد داشته باشیم در وصیت نامه ی خود داروندارمان را به آن ها واگذار کنیم. قطعا، در میان همه ی آدم های این دنیا، فقط باید به آن ها اعتماد داشته باشیم... اما موضوع اصلا به این سادگی نیست؛ شاید موضوع این باشد که ما بارها شک می کنیم که ممکن است همسرمان، هرچقدر هم که بخواهیم دوستش داشته باشیم و به حسن نیت او اعتماد داشته باشیم، قصد داشته باشد به ما آسیب برساند، ما را تحقیر یا فراموش کند. ممکن است این موضوع درست باشد یا، بدتر از این، درواقع کابوسی باشد در ذهن ما.