کتاب زیبای نیویورک

NYPD Red 4
کد کتاب : 92405
مترجم : ابراهیم صبوری
شابک : 978-6005595376
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 375
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2016
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب زیبای نیویورک اثر جیمز پترسون

جفرز گفت: « دو نفر مسلح از ناکجا آباد پیداشون شد. راننده رو مجبور کردن شیشه ها رو پایین بکشه و یک نفرشون اسلحه اش رو به طرف النا نشانه گرفت. شک ندارم اگه اون مرد به النا می گفت گردنبند رو بده، النا بهش می داد. اما این طور نشد، خودش دستش رو توی سینه النا فرو کرد و گردنبند رو کشید. اون حرومزاده به النا آسیب رسوند و کاری کرد جیغ بزنه. همین باعث شد من از کوره در برم، جیغ النا.»

کایلی پرسید: «منظورت چیه که از کوره در رفتی؟»

_ پریدم بهش تا تفنگش رو بگیرم. می دونم که میگن نباید این کار رو بکنی، اما وقتی آدرنالین این جوری بالا می زنه نمی تونی فکر کنی. یک مچش رو گرفته بودم و داشتم از پا می انداختمش که یک تیر از تفنگش شلیک شد.

این داستان را قبلا هم شنیده بودم. مردی که هیچ سلاحی ندارد جز زیادی تستوسترون، تصمیم می گیرد شانسش را امتحان کند و اسلحه دیگری را بقاپد. ممکن است در فیلم ها برای جکی جان درست از آب در بیابد اما در زندگی واقعی برای کریگ جفرز خیر.

کتاب زیبای نیویورک

جیمز پترسون
جیمز برندن پاترسون، زاده ی 22 مارس 1947، نویسنده ی آمریکایی است.پاترسون در نیویورک به دنیا آمد و بزرگ شد. او پس از سپری کردن دوران مدرسه، مدرک کارشناسی را در رشته ی زبان انگلیسی از کالج منهتن گرفت و کارشناسی ارشد همین رشته را با نمره ی ممتاز در دانشگاه وندربیلت گذراند. او سپس به کار بازاریابی و تبلیغات مشغول شد و پس از کناره گیری از این شغل در سال 1996، تمامی زمانش را به نوشتن اختصاص داد. جیمز پاترسون به همراه همسرش، سوزان، در پام بیچ فلوریدا زندگی می کنند. این زوج، صاحب پسری به نام جک هستند.