کتاب بازنشستگی هدفمند

Purposeful Retirement
چگونه به بازنشستگی تان شادی و معنا دهید؟
کد کتاب : 92640
مترجم : اکرم رحمتی
شابک : 978-9648148886
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 178
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2019
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 5 اردیبهشت

معرفی کتاب بازنشستگی هدفمند اثر هیروم دابلیو.اسمیت

نویسنده ی کتاب پیش رو با نگاه به دوران بازنشستگی به عنوان یک فرصت طلایی، بازنشستگان را به برنامه ریزی هدفمند برای این دوره از زندگی خود و ساختن آن به بهترین شکل ممکن تشویق می کند و با ارائه ی پیشنهادهای عملی و راهگشا زمینه ی رسیدن به این شرایط ایده آل را فراهم می آورد.

کتاب بازنشستگی هدفمند

هیروم دابلیو.اسمیت
هیروم دبلیو اسمیت (16 اکتبر 1943 – 18 نوامبر 2019) شرکت فرانکلین کوئست را در سال 1983 تأسیس کرد. در میان دیگر محصولات این شرکت، اسمیت برنامه ریز فرانکلین و سمینارهایی را در زمینه توسعه بهره وری بر اساس "اصول" و مفاهیم دیگر ایجاد کرد. در سال 1997، فرانکلین کوئست با مرکز رهبری استفن آر. کاوی ادغام شد و فرانکلین کاوی را تشکیل داد. اسمیت نویسنده 10 قانون طبیعی مدیریت موفقیت آمیز زمان و زندگی (1994) و آنچه مهمتر است (2001) و همچنین تولید نوارهای صوتی بود.اسمیت به عنوان یک مبلغ برای کلیسای عی...
قسمت هایی از کتاب بازنشستگی هدفمند (لذت متن)
در ذهنتان با صدای بلند بگویید: «می خواهم بازنشستگی ام مثل… باشد.» چند مجله را روی میز ناهارخوری تان بچینید و عکس هایی را که نشان دهنده ایده های بازنشستگی هدفمند و بزرگ شما هستند، ببرید. آن عکس ها را بردارید و یک کولاژ بسازید. اگر برایتان راحت تر است که با تصاویر کامپیوتری کار کنید، با استفاده از اصطلاح «بازنشستگی کامل» در گوگل، به جست و جوی تصویری بپردازید. چه اتفاقی افتاد؟ کدام تصاویر با شما صحبت می کنند؟ آن ها را در یک فایل ذخیره، کپی و سپس چاپ کنید. کدام عکس را انتخاب می کنید؟ بازنشستگی شما شبیه چیست؟ چه کسی در آن است؟ در عکس خود در حال انجام چه کاری هستید؟ می خواهید این فصل بعدی زندگی تان شبیه چه چیزی باشد؟ اکنون می دانید که دوست دارید بازنشستگی تان به چه چیزی شبیه باشد. حالا باید کار کنید و به آن شرایط دست یابید.
متن کتاب