کتاب 10 شیوه برای موفقیت در بحث ها

10 Secret Tricks To Win Any Argument
کد کتاب : 92685
مترجم :
شابک : 978-9648148657
قطع : جیبی
تعداد صفحه : 89
سال انتشار شمسی : 1397
سال انتشار میلادی : 2012
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب 10 شیوه برای موفقیت در بحث ها اثر پیت ویلتون

به راستی، صادق و بی ریا بودن و از ته دل سخن گفتن، چه توصیف احساستان باشد چه نقطه نظرتان در خصوص موضوع مورد اختلاف، به راستی بسیار قدرتمند عمل می کند.

زیبایی این تکنیک آن است که در سطوح مختلف تاثیر گذار است.
اول اینکه وقتی شما احساستان را شرح می دهید، بحث علیه آن بسیار دشوار است چرا که بی شک احساسات هرکس مسئله ای بسیار شخصی است.

شاید او مخالفت خود را با احساس شما نشان دهد و آن را رد کند، اما اگر صادقانه سخن بگوئید و احساستان را خالصانه بیان کنید، در این صورت تردیدی باقی نمی ماند که دارید حقیقت را می گویید. بنابراین، جایی برای جر و بحث در مورد حرفی که زدید باقی نمی ماند.

دومین دلیل موثر بودن این تکنیک آن است که به خلق یک رابطه نیرومندتر میان شما و طرف مقابلتان کمک می کند. با آشکار کردن احساستان از اعماق وجود و در طبق اخلاص گذاشتن محتوای قلبتان، به طرف نشان خواهید داد که شما صادق و بی ریا هستید و این به ایجاد تفاهم و سازگاری بیشتر میان شما دو نفر کمک خواهد کرد.

کتاب 10 شیوه برای موفقیت در بحث ها

پیت ویلتون
دکتر پیتر سی ویلتون قبلاً در دانشکده بازرگانی هاس، دانشگاه کالیفرنیا، برکلی، استراتژی، نوآوری، تحول دیجیتال و بازاریابی را تدریس می کرد. او همچنین به عنوان استاد مدعو در دانشکده تحصیلات تکمیلی بازرگانی در دانشگاه استنفورد، و در هیئت علمی دانشگاه های دوک و پردو در ایالات متحده، دانشکده مدیریت فارغ التحصیل مک کواری، دانشگاه ملبورن، و دانشکده مدیریت فارغ التحصیل استرالیا در استرالیا، و همچنین برنامه های اجرایی دانشگاه میشیگان، دانشگاه شیکاگو و دانشگاه ایالتی پنسیلوانیاخدمت کرده است.دکتر ویلتون ج...