کتاب فرصت های آموزشی در شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی

Educational opportunities in the virtual network and social media
کد کتاب : 92816
شابک : 978-6001247644
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 100
سال انتشار شمسی : 1396
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب فرصت های آموزشی در شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی اثر علی زارعی

شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی مهمترین مشخصه در زندگی نوین بشر هستند. این رسانه ها فرصت ها و بسترهای زیادی در جنبه های گوناگون زندگی روزمره انسانها ایجاد نموده اند. در کتاب حاضر فرصتهای آموزشی در این شبکه ها و رسانه ها مورد بررسی قرار گرفته اند. رسانه های اجتماعی و شبکه های مجازی هم برای آنهایی که بدنبال یادگیری و آموزش هستند و هم برای آنهایی که خدمات آموزشی ارائه می دهند فرصت های مناسبی را تدارک دیده اند.
بدون شک طی ده سال آینده سیستم آموزش بینی و سیستم های آموزش دهی بطور کامل دگرگون خواهد شد و از فرم سنتی کلاسهای حضوری و فیزیکی به فرم جدید رسانه ای تبدیل خواهد شد. آنهایی که از امروز آمادگی همراهی با این تغییر را بدست اورند آینده هم موفق خواهند بود و آنهایی که در برابر این تغییر ایستادگی نمایند بتدریج محو خواهند شد. شاید برای شما تعجب آور باشید که چه امکانات گسترده ای برای آموزش دیدن و آموزش دادن در این رسانه ها و شبکه ها وجود دارند. اگر می خواهید خود را برای تغییرات سالهای بعد در زمینه آموزش آماده نمایید این کتاب را از دست ندهید .

کتاب فرصت های آموزشی در شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی

علی زارعی
مهندس علی زارعی مدرس خلاقیت و کارآفرینی ، متولد سال ۱۳۵۷ در شهر اصفهان می باشد.وی فارغ التحصیل رشته مهندسی مخابرات بوده و در سال ۱۳۸۷ از برگزیدگان جشنواره شکوفایی و نوآوری می باشد.پس از آن در سال ۱۳۸۹ اولین کتاب خود "به سوی نوآوری" که راهکارهای داشمندان و مخترعین را آموزش می داد نوشت.سپس با گذراندن دوره های مربیگری خلاقیت با روش SIYB در موسسه کار و تامین اجتماعی و دانشگاه تهران به عنوان مدرس کارآفریی مشغول به تدریس گردید.مهندس زارعی با خلق ایده های جدید در تدریس به سرعت توانست به چهره سرشناسی...
دسته بندی های کتاب فرصت های آموزشی در شبکه های مجازی و رسانه های اجتماعی