کتاب درباره همکاری

HBR's 10 must reads on collaboration
10 مقاله که باید خواند
کد کتاب : 2416
مترجم :
شابک : 9786006047386
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 160
سال انتشار شمسی : 1402
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 8
زودترین زمان ارسال : 6 اردیبهشت

همکاری
HBR's 10 must reads on collaboration
10 مقاله ای که از هاروارد باید خواند
کد کتاب : 9296
مترجم :
شابک : 9786006465746
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 184
سال انتشار شمسی : 1399
سال انتشار میلادی : 2013
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 5
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب درباره همکاری اثر هاروارد بیزینس ریویو

اگر در مورد کار تیمی و همکاری موثر چیز دیگری نخوانده اید، این 10 مقاله را حتما بخوانید. ما در بایگانی هاروارد، از صدها مقاله استفاده کرده ایم و مهمترین موارد را برای کمک به شما در جهت کارآمدتر کردن کار تیمی با همکاران خود، و همچنین برای استفاده در سازمان ها ارائه داده ایم.

کارشناسان برجسته مانند دانیل گلمن ، هرمینیا ایبارا و مورتن هانسن بینش و توصیه های لازم را برای شما ارائه می دهند:

روابط نیرومندی با بالا و پایین و در عرض سازمان به وجود آورید. - در سازمان تان فرهنگ همکاری ایجاد کنید. - سیلوهای سازمان (واحدهای وظیفه ای) را در هم بشکنید. - از تبادل اطلاعات غیررسمی بهره برداری کنید. - نوع همکاری مناسب را برای کسب و کارتان انتخاب کنید. - اختلافات را عاقلانه مدیریت کنید. - بدانید چه زمانی نباید به همکاری روی بیاورید.

کتاب درباره همکاری

هاروارد بیزینس ریویو
هاروارد بیزنس ریویو مرجع پیشتاز در تفکر مدیریت هوشمند است .هاروارد بیزنس ریویو از طریق مجله HBR ، ۱۱ کتاب ویرایش شده دارای مجوز بین المللی از انتشارات هاروارد بیزنس ریویو ، و محتوای دیجیتالی و ابزارهای منتشر شده در HBR.org ، بینش دقیق و تجارب ارزشمندی را در اختیار متخصصان سراسر جهان قرار می دهد تا خود و سازمان‌هایشان را به شکلی موثرتر هدایت کرده و اثر مثبتی ایجاد کنند.
قسمت هایی از کتاب درباره همکاری (لذت متن)
گر باهوش ترین کارکنان دور هم جمع می شوند تا دور هم جمع می شوند تا داوطلبانه مشکلات را حل و ایده های تازه ای به پرورند، بهترین را آن است که از سر راه آن ها کنار بروید. این طور نیست؟ کارکنان به سهولت می توانند شناخت های خود را به صورت الکترونیک با یکدیگر در میان بگذارند و اغلب نمی خواهند مدیریت ارشد بر کار آن ها نظارت داشته باشد یا برای نظارت ارزشی قائل نیستند. خب، باز هم فکر کنید. هر چند شبکه داخلی کارشناسان _ یا مجامع حرفه ای _ روزگاری کاملا غیر رسمی بودند، اما امروز به میزان فزاینده ای در ساختار های رسمی مدیریت کمپانی ادغام شده اند.