کتاب جانوران شگفت انگیز رازهای دامبلدور

Fantastic Beasts: The Secrets of Dumbledore – The Complete Screenplay
فیلمنامه ی اصلی
کد کتاب : 93640
مترجم :
شابک : 978-6001827815
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 232
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2022
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 10 اردیبهشت

معرفی کتاب جانوران شگفت انگیز رازهای دامبلدور اثر جی کی رولینگ

پروفسور آلبوس دامبلدور می داند که جادوگر قدرتمند تاریکی گلرت گریندل والد در حال حرکت است تا کنترل دنیای جادوگران را به دست بگیرد. او که نمی‌تواند به تنهایی جلوی او را بگیرد، به موجود دیگری میسپارد تا که تیمی از جادوگران را رهبری کند، جایی که آنها با جانوران قدیمی و جدید روبرو می‌شوند و با لژیون از پیروان گریندل‌والد درگیر می‌شوند. اما دامبلدور تا چه زمانی می‌تواند در حاشیه باقی بماند، آن هم با این خطرات بسیار بالا؟

فیلمنامه اصلی "جانوران شگفت انگیز رازهای دامبلدور" از خوانندگان دعوت می کند تا تمام صحنه های فیلمنامه کامل نوشته شده توسط« جی کی رولینگ» و «استیو کلووس» را بخوانند.
« جی کی رولینگ» نویسنده هفت کتاب هری پاتر است که بیش از 500 میلیون نسخه فروخته، به بیش از 80 زبان ترجمه شده و هشت فیلم پرفروش از آن ساخته شده است. او همچنین سه جلد مجموعه کوتاه برای خیریه نوشت، از جمله جانوران شگفت انگیز و کجا آنها را پیدا کنیم، که بعدا الهام بخش سری جدیدی از فیلم ها شد. « جی کی رولینگ» جوایز و افتخارات زیادی را برای نویسندگی خود دریافت کرده است، از جمله برای سریال پلیسی اش که با نام رابرت گالبریت نوشته شده است.

کتاب جانوران شگفت انگیز رازهای دامبلدور