کتاب منشاء درد ما جای دورتری است

Our evil comes from further
اندیشه ای درباره کشتار 13 نوامبر
کد کتاب : 9368
مترجم :
شابک : 9786002123473
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 84
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 3
زودترین زمان ارسال : 13 اردیبهشت

معرفی کتاب منشاء درد ما جای دورتری است اثر آلن بدیو

آلن بدیو در این کتاب می نویسد: «مدت درازی است که صحبت از نابودی داعش است، اما در واقعیت، تاکنون هیچ کار واقعا جدی ای صورت نگرفته است، ... به هرحال، داعش یک قدرت بازرگانی است، یک شرکت تجارتی ماهر و چندشکلی! داعش نفت می فروشد، آثار هنری می فروشد، کلی پنبه می فروشد، یک قدرت بزرگ تولیدکننده ی پنبه است. داعش خیلی از کالاها را به خیلی ها می فروشد؛ زیرا برای فروش هر کالایی به دو طرف معامله نیاز است. داعش که خود پنبه خودش را نمی خرد.»

کتاب منشاء درد ما جای دورتری است

آلن بدیو
آلن بدیو (Alain Badiou) (زادهٔ ۱۷ ژانویه ۱۹۳۷) فیلسوف فرانسوی، نمایشنامه‌نویس، رمان‌نویس، فعال سیاسی و استاد افتخاری بازنشسته در اکول نرمال سوپریور است. او به همراه جورجو آگامبن و اسلاوی ژیژک مهم‌ترین منتقدان جریان پسامدرنیسم محسوب می‌شود. او سعی دارد مفاهیمی مانند هستی، حقیقت و سوژه را بر اساس ریاضیات تعریف کند. وی از لحاظ دیدگاه سیاسی، یک چپ‌گرای رادیکال محسوب می‌شود. فروش کتاب‌های آلن بدیو بین ۲۰۰۰ تا ۶۰۰۰ نسخه بود تا زمانی که در سال ۲۰۰۷ با انتشار کتاب س...
دسته بندی های کتاب منشاء درد ما جای دورتری است
قسمت هایی از کتاب منشاء درد ما جای دورتری است (لذت متن)
پیروزی سرمایه داری جهانی شده بدیهی است و همه آن را در ذهن دارند. امروز، بازار جهانی علامت شناسایی مطلق واقعیت تاریخی جهانی است. در هر لحظه ای حرف بازار جهانی مطرح است. خوب می دانیم که به محض بروز ترکی در بورس شانگهای، جهان نگران شده و به وحشت می افتد. می پرسد که چه خواهد شد و همین طور الی آخر… ستیزه جویی ای که این گسترش خصلت سلطه گر بازار جهانی را مثل نشانه جنبه تاریخی جهانی همراهی می کند، بسیار چشمگیر است. امروز ما شاهد نابودی اقدامات پیشین برای اعمال تدبیری در گسترش سرمایه هستیم. من مصالحه های گذشته را «تدبیر» می نامم، از جمله، مصالحه بین منطق سرمایه و منطق های دیگر در دوران پس از جنگ جهانی دوم.