کتاب رهایی از اعتیاد به غذا

The Food Addiction Recovery Workbook
کد کتاب : 93703
مترجم :
شابک : 978-6227939118
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 248
سال انتشار شمسی : 1401
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 2
زودترین زمان ارسال : 11 اردیبهشت

کتاب کار بهبودی اعتیاد به غذا
The Food Addiction Recovery Workbook
کد کتاب : 131563
مترجم :
شابک : 978-6222577568
قطع : وزیری
تعداد صفحه : 224
سال انتشار شمسی : 1402
سال انتشار میلادی : 2017
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : ---

معرفی کتاب رهایی از اعتیاد به غذا اثر کارولین کوکر راس

وقتی صحبت از اعتیاد به میان می آید، پرهیز همیشه راه حل نیست - و در مورد اعتیاد به غذا، این امر به ویژه صادق است. و با این حال، برای چندین دهه متخصصان تغذیه مشکل چاقی را تشریح کرده‌اند و نتیجه آن مجموعه‌ای از توصیه‌ها در مورد اینکه چه چیزی و چه مقدار بخوریم بوده است. زمانی که تصور می شد «خوردن بیش از حد چربی» باعث چاقی می شود، قفسه های فروشگاه های مواد غذایی با محصولات کم چرب منفجر شدند. بعد شوق کم کربوهیدراتی بود که ما را به ترس از خوردن همه کربوهیدرات ها سوق داد و همراه با آن مجموعه دیگری از محصولات و رژیم های غذایی مد روز آمد. این الگو بارها تکرار شده است - و هرگز به نظر نمی رسد مفید باشد!
اگر با چاقی یا اعتیاد به غذا دست و پنجه نرم می کنید، احتمالا به شما گفته شده است که برای کاهش وزن باید خود را از برخی مواد غذایی محروم کنید. همچنین ممکن است شما - توسط رسانه ها و فرهنگ ما - متقاعد شده باشید که اگر در نهایت لاغر شوید، زندگی شما بهتر می شود، شادتر خواهید بود و رنج شما به پایان خواهد رسید. مشکل این است که همه چیز مربوط به غذا نیست. این در مورد نحوه استفاده از غذا برای تسکین خود، بی حس کردن خود در برابر درد زندگی یا مقابله با استرس و احساسات حل نشده است. حتی با کوچک شدن دور کمرتان، مشکلاتی که باعث اعتیاد شما به غذا شده اند از بین نخواهند رفت.
رویکرد Anchor Program™ که در این کتاب کار توضیح داده شده است، در مورد رژیم غذایی نیست. این در مورد لنگر انداختن به خود واقعی و واقعی شماست. وقتی لنگر منحصر به فرد خود را پیدا کردید، با بدن خود ارتباط بهتری برقرار خواهید کرد، به طور شهودی می دانید که چگونه بدن خود را تغذیه کنید و به وزن مناسب خود خواهید رسید. هرکسی که روی تردمیل رژیمی – کاهش و بازیابی وزن از دست رفته – بوده است، اعتراف خواهد کرد که کاهش وزن فورا سلامت یا شادی را به همراه ندارد. این به این دلیل است که کاهش وزن یک شاه ماهی قرمز برای مسئله واقعی است، استفاده نادرست از غذا برای حل مشکلی که ربطی به غذا ندارد.

کتاب رهایی از اعتیاد به غذا

کارولین کوکر راس
کارولین کوکر راس، MD، MPH، نویسنده، سخنران، متخصص و پیشگام بین المللی شناخته شده در استفاده از پزشکی یکپارچه برای درمان اختلالات خوردن، چاقی و اعتیاد است. او نویسنده کتاب کار پرخوری و پرخوری اجباری و کتاب کار غذا خوردن احساسی است.
نکوداشت های کتاب رهایی از اعتیاد به غذا
Carolyn Coker Ross is a leading authority in the use of integrative medicine for eating disorders and addictions. Her new book offers a compassionate and highly effective approach to treating individuals with these problems.
کارولین کوکر راس یک مرجع پیشرو در استفاده از پزشکی یکپارچه برای اختلالات خوردن و اعتیاد است. کتاب جدید او رویکردی دلسوزانه و بسیار موثر برای درمان افراد مبتلا به این مشکلات ارائه می دهد.
Andrew Weil

Carolyn Coker Ross once again blends cutting-edge science with clinical wisdom and compassionate, practical tools. I highly recommend this book
🤝 کارولین کوکر راس بار دیگر علم پیشرفته را با خرد بالینی و ابزارهای دلسوزانه و عملی ترکیب می کند. من شدیدا این کتاب را توصیه می کنم
Jenni Schaefer

قسمت هایی از کتاب رهایی از اعتیاد به غذا (لذت متن)