کتاب فقط دو دیوید بکهام وجود دارد

There's only two David Beckhams
کد کتاب : 93806
مترجم :
شابک : 978-6001174087
قطع : رقعی
تعداد صفحه : 264
سال انتشار شمسی : 1398
سال انتشار میلادی : 2015
نوع جلد : شومیز
سری چاپ : 1
زودترین زمان ارسال : 12 اردیبهشت

معرفی کتاب فقط دو دیوید بکهام وجود دارد اثر جان اوفارل

فقط دو دیوید بکهام وجود دارد شرح عشق جان اوفارل است به فوتبال؛ داستانی است نیمه کارآگاهی و البته هجویه ای طنزآمیز درباره ی مضحکه ای به نام فیفا. رمانی است پرکشش، مفرح، شادی انگیز و البته خواندنی. کتابی است ویژه ی عاشقان سینه چاک فوتبال.

کتاب فقط دو دیوید بکهام وجود دارد

جان اوفارل
جان اوفارل (زاده ۲۷ مارس ۱۹۶۲) نویسنده، فیلمنامه‌نویس و مبارز سیاسی بریتانیایی است. او که پیش از این نویسنده اصلی نمایش هایی مانند Spitting Image و Have I Got News for You بود، اکنون بیشتر به عنوان نویسنده کمیک برای کتاب هایی مانند مردی که همسرش را فراموش کرده و تاریخ کاملا بی طرف بریتانیا شناخته می شود. او یکی از معدود نویسندگان بریتانیایی است که هم با داستان و هم غیرداستانی به مقام پرفروش‌ترین کتاب دست یافته است. او همچنین سه مجموعه از ستون هفتگی خود را برای گاردین منتشر کرده و او...
قسمت هایی از کتاب فقط دو دیوید بکهام وجود دارد (لذت متن)
من علت عدم بازی انگلستان در فینال جام جهانی بودم. عامل شکست و فلاکت فوتبال بریتانیا تا ابد. آدم بده من بودم، نه آن همه بد ذات و ناکس تاریخ فوتبال؛ بازیکنان خشن، مدیران دائم الخمر، رای دهندگان فاسد فیفا، هیچ کدام به اندازه ی این روزنامه نگار انگلیسی عامل تباهی فوتبال این کشور نشده بودند؛ مردی که پنبه ی تیم ملی کشور خودش را زد و انگلستان را از فینال جام جهانی محروم کرد.
متن کتاب